| DIc332ssssjdn33 a întrebat:

Am cumparat un joc(Minecraft) de pe google play, si am auzit ca daca il dezinstalezi o sa ramana salvat ca si achizitionat in contul respectiv.Am dezinstalat jocul si vad ca daca vreau sa il reinstalez trebuie sa platesc din nou...am primit un email fix dupa ce l am dezinstalat...ce inseamna exact? Pot sa primesc banii inapoi?:
Bună ziua,

V-am rambursat suma de 31, 40 RON pentru Minecraft folosind metoda de plată utilizată la cumpărare. Rețineți că este posibil să pierdeți accesul la articolul achiziționat.

Dacă metoda de plată a fost deja debitată, veți primi o rambursare. Durata necesară pentru ca rambursarea să se afișeze depinde de metoda de plată folosită. Puteți vedea metoda de plată folosită, precum și starea rambursării în profilul Google Payments. Dacă metoda de plată nu a fost încă debitată, nu veți mai fi taxat(ă) pentru această comandă.

Dacă aveți nevoie de ajutor ca să activați sau să folosiți un element achiziționat, este adesea mai rapid să contactați direct dezvoltatorul. Puteți găsi informațiile de contact ale dezvoltatorului în pagina aplicației din Magazinul Play, în secțiunea „Dezvoltator" sau pe chitanța de achiziție pentru comandă.

Pe viitor, pentru a preveni achizițiile accidentale sau nedorite, vă recomandăm să activați autentificarea sau să vă schimbați parola.

Răspuns Câştigător
| Intruder19 a răspuns:

Daca il dezinstalezi la scurt timp dupa ce ai cumparat ceva google iti da banii automat inapoi. Daca il dezinstalezi sa zicem dupa o luna dupa o sa iti ramana in cont si il poti reinstala de cate ori vrei.

Politicile Google Play privind rambursările
Politicile privind rambursările variază în funcție de achiziție. Selectați un link pentru informații suplimentare.

Dacă dezinstalați o aplicație cu plată la scurt timp după ce ați achiziționat-o pentru prima oară, este posibil să primiți o rambursare automată. Dacă doriți să reinstalați aplicația, va trebui să o cumpărați din nou, iar aceasta nu va mai fi eligibilă pentru rambursare.

Notă: dacă încredințați contul sau detaliile dvs. de plată altei persoane, dacă se pare că încălcați politicile Google Play sau nu vă protejați contul prin autentificare, de obicei, nu vă putem oferi o rambursare.

https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=ro

1 răspuns: