| Ruba_Cuori_Octavio_1991 a întrebat:

Salut TPU, am si eu o problema caruia nu-i gasesc rezolvarea, am un laptop predator Acer compus din coponentele urmatoare:
nividia rtx 3070 cpu 8g
procesor Intel i7
16 ram
Display suporta 165hz al leptopului

Am cumparat acum 3 zile un monitor care suporta aceeasi frecventa in herz.
Si se observa un lag o intarziere.
Exemplu pe ecranul leptopului dispare o icoana mult mai repede decat de pe monitor si imaginea in desktop apare cu purici, stie cineva cum pot rezolva aceasta problema?

Răspuns Câştigător
| DrMihailoviciS a răspuns:

După cum am înțeles din ce ați povestit, aveți o problemă cu cablul de,, transport,, al imaginii. Acesta poate fi tip VGA sau HDMI, acum depinde de modelul monitorului. De obicei, calitatea sistemului unui laptop care răspunde de transferul imaginii pe un alt monitor este cam slabă. Încercați să schimbați cablul de transfer al imaginii. În cazul dvs. va trebui să încercați mai multe modalități de a avea parte de imaginea corespunzătoare:

1. În cazul în care imaginea de pe monitorul oficial al laptop-ului funcționează corespunzător, înseamnă că laptop-ul funcționează corect. Nu trebuiesc luate măsuri în privința laptop-ului sau a componentelor lui;

2. Încercați să conectați monitorul cumpărat la o altă sursă (în afară de laptop), cum ar fi la o unitate de camere video, sau la o consolă. În cazul în care imaginea este difuzată corespunzător, nu trebuiesc luate măsuri în privința monitorului. Dar în cazul în care monitorul continuă să difuzeze imaginea necorespunzător, precis monitorul dvs. este defect (înainte de a lua în considerare că monitorul dvs. este defect, asigurați-vă că cablul de date este funcțional);

3. Verificați și testați calitatea audio&video&rezoluție a cablului de date (cablu de date - cablul care transferă imaginea de la sursă la monitor). În cazul în care cablul de date (modelele actuale sunt VGA si HDMI) funcționează corespunzător, înseamnă că monitorul sau sursa nu funcționează corect. Dar, în cazul în care cablul nu funcționează corect, SCHIMBAȚI-L cu unul funcțional.

Sper că v-am ajutat! Vă susțin!

0 răspunsuri: