| TommyVercetti a întrebat:



Astazi am incercat sa fac o tranzactie online.La finalul acesteia, mi s-a afisat urmatoarea eroare:

,, Cardul de credit care se termina in **** a fost refuzat.Selectati alta metoda de plata"

Aveti idee ce e de facut?

12 răspunsuri:
| FatUglyVirgin a răspuns:

Da,trimiti un mesaj la servicii clienti la site-ul respectiv.

| TommyVercetti explică (pentru FatUglyVirgin):

Nu au asa ceva, cel putin nu in limba romana.

| FatUglyVirgin a răspuns (pentru TommyVercetti):

De pe ce site vrei sa cumperi jocul? presupun ca nu de pe ubisoft daca zici ca n-au customer service

| TommyVercetti explică (pentru FatUglyVirgin):

Am zis ca vreau sa cumpar ceva din joc, nu jocul.

| FatUglyVirgin a răspuns (pentru TommyVercetti):

Nu avem cum sa te ajutam noi in legatura cu asta, dale mesaj celor de la customer service sau helpdesk

| TommyVercetti explică (pentru FatUglyVirgin):

Eu am intrebat daca stie cineva de eroarea asta. Daca tot nu intelegi intrebarea, atunci nu mai raspunde aiurea.

| FatUglyVirgin a răspuns (pentru TommyVercetti):

Si tu crezi ca cineva de pe site-ul asta lucreaza la compania respectiva sa stie?

| TommyVercetti explică (pentru FatUglyVirgin):

Trebuie sa lucreze la compania respectiva ca sa fii auzit de eroarea 'Cardul de credit a fost respins'?
Te rog sa nu mai postezi aiurea.

| FatUglyVirgin a răspuns (pentru TommyVercetti):

Tu nu cred ca intelegi.

| TommyVercetti explică (pentru FatUglyVirgin):

Nu,tu nu intelegi sa nu mai raspunzi la intrebarea mea.M-am saturat sa primesc notificari aiurea de la tine.

| FatUglyVirgin a răspuns (pentru TommyVercetti):

De ce

| TommyVercetti explică:

Am uitat sa mentionez ca tranzactia este legata de jocul Plants vs Zombies 2.
Multumesc anticipat!