Păi tu esti pe serverul din Marea Britanie și el pe serverul din România. Schimba serverele din setări. Si eu sunt pe serverul din România și am IT
Dar cum?
Dacă serialele TV și filmele nu sunt disponibile în limba ta sau dacă nu ai acces la conținut accesibil prietenilor din zona ta, este posibil ca Netflix să considere că te afli într-o altă țară decât cea în care ești momentan.
Dacă te-ai înregistrat pe Netflix într-un stat membru al Uniunii Europene, dar momentan vizionezi Netflix dintr-un alt stat membru al Uniunii Europene, consultă Serviciul Netflix atunci când călătorești sau schimbi locația pentru mai multe informații despre vizionarea Netflix în timpul petrecut în străinătate.
Urmează etapele de depanare de mai jos pentru a rezolva această problemă.
Verifică adresa IP
Dezactivează orice proxy, VPN sau alt software care ar putea redirecționa traficul de internet în afara regiunii tale curente. Pentru rezultate optime, se recomandă să te asiguri că setările de rețea de pe dispozitivul tău sunt pe Automat.
Verifică adresa IP actuală, accesând whatismyip.com. Verifică adresa x.x.x.x din partea de sus a paginii.
Verifică locația adresei IP.
În America de Nord, accesează ARIN.net și introdu adresa numerică de la Pasul 2 în caseta din dreapta sus, aflată lângă SEARCH Whois. Apasă butonul albastru din dreapta casetei.
În America Latină și în Caraibe, accesează LACNIC.net, introdu adresa numerică de la Pasul 2 în caseta de căutare și selectează Search (Căutare).
În Europa, accesează RIPE.net, introdu adresa numerică de la Pasul 2 în caseta de căutare și selectează Search (Căutare).
În Asia-Pacific, accesează APNIC.net, introdu adresa numerică de la Pasul 2 în caseta de căutare și selectează Go (Accesare).
În Africa, accesează AFRINIC.net, introdu adresa numerică de la Pasul 2 în caseta de căutare și selectează Go (Accesare).
Se va afișa o listă detaliată cu informații legate de compania care deține adresa IP. Defilează în jos până la câmpul cu țară și asigură-te că este țara în care te afli.
Dacă țara listată este corectă, contactează serviciul de relații cu clienții.
Dacă țara listată nu este corectă, contactează furnizorul de servicii de internet sau administratorul de rețea și solicită adresa IP aferentă țării în care te afli.
Dacă nu poți parcurge pașii de mai sus, contactează serviciul de relații cu clienții dând clic pe „Deschide chatul live" sau pe „Sună", de mai jos, și vom determina dacă difuzarea online se face în regiunea corectă
Iti multumesc foarte mult pentru ca ai scris toate astea, dar contul l-am luat de la un giveaway, asa ca nu stiu prea multe