| tdy a întrebat:

Este normal pe i5 2410, Placa video Intel 3000 HD
HDD:320 GB RAM :8 GB Sa sacadeze Euro truck simulator 2 pe efect Inalt (High). Sa fie din cauza Placi video? Multumesc.

Răspuns Câştigător
| veselie a răspuns:

Intra in bios si vezi daca gasesti pe acolo sa muti de pe integrata pe dedicata. Si din control panel > power options sa fie pe high performance.

8 răspunsuri:
| lpavel a răspuns:

Binenteles! La ce te astepta-i? Zi merci ca-ti merge... big grin
Da e din cauza placii video, dupa ce ca e integrata mai e si slaba big grin

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Deci la Euro Truck S. 2 la Optiuni ai acolo optiunile si ai 4 variante (nu mai stiu cum se numesc). Pune-o pe a 3-a. Si eu o pun pe a 3-a si nu am lag, dar daca o pun pe aia maxima am putin lag. Desi am un Pc foarte puternic, observi si tu ce putere are acest joc.

| veselie a răspuns:

Cumpara o placa video dedicata

| tdy explică (pentru veselie):

Ce placa video imi puteti Recomanda? Mersi!

| veselie a răspuns (pentru tdy):

Cati bani ai putea da?

Aici este problema bani nu sunt o problema ideea este ca de ex. daca as vrea o placa video gen GeForce GTX 750 pe laptop sa zicem ca o cumpar dar daca nu este compatibila? Am vazut o gramada de articole si poze in care imi arata DDR3 sau DDR5 eu de unde sa imi dau seama daca pot pune o placa video (Nvidia) DDR5 in locul placi mele ( Intel 3000 HD integrata)?
Multumesc!

Credeam ca ai desktop, nu laptop. nu ai ce sa faci probabil laptopul nici n-are loc pentru placa video dedicata si in Romania nu am vazut placi video pentru laptop sa se vanda separat.

Pfffa Da eu tot nu inteleg daca pe laptop scrie Nvidia GeForce GT 520 MX
De ce oare imi accepta doar Intel 3000 hd ca driver: http://s621.photobucket.com/.......png.html. si pe laptop arata http://s621.photobucket.com/......y.jpg.html

Intra in bios si vezi daca gasesti pe acolo sa muti de pe integrata pe dedicata. Si din control panel > power options sa fie pe high performance.