Arma: int, patrundere, critica, semi-om, diavol (daca bati la metine de 95).
Armura: max pv, rezistenta la sageti, sansa de a reflecta atacul corporal, aparare magie, paguba absorbita de pv.
Coif: semi-om, diavol, sageti, magie, regenerare pv.
Scut: int, necunostinta, sansa de a reflecta atacul corporal, sansa de a evita atacul corporal, semi-om.
Papuci: max pv, sansa de a evita atacul cu sageti, rezistenta sageti, critica.
Bratara: max pv, magie, fulger, patrunzatoare, semi-om, diavol.
Cercei: semi-om, diavol.
Colier: max pv, critica, patrunzatoare, diavol, semi-om, regenerare pv. Totusi ai grija pe ce iteme pui bonusurile ca daca le evoluezi nu mai intra anumite bonusuri. De exemplu pe otel +9 poti sa pui pv, daca il evoluezi in posedata iti ramane pv si se adauga si pv-ul posedatei, daca nu aveai pv inainte sa o evoluezi nu mai poti adauga. Funda?
Arma: int, patrundere, critica, semi-om, diavol (daca bati la metine de 95).
Armura: max pv, rezistenta la sageti, sansa de a reflecta atacul corporal, aparare magie, paguba absorbita de pv.
Coif: semi-om, diavol, sageti, magie, regenerare pv.
Scut: int, necunostinta, sansa de a reflecta atacul corporal, sansa de a evita atacul corporal, semi-om.
Papuci: max pv, sansa de a evita atacul cu sageti, rezistenta sageti, critica.
Bratara: max pv, magie, fulger, patrunzatoare, semi-om, diavol.
Cercei: semi-om, diavol.
Colier: max pv, critica, patrunzatoare, diavol, semi-om, regenerare pv. Totusi ai grija pe ce iteme pui bonusurile ca daca le evoluezi nu mai intra anumite bonusuri. De exemplu pe otel +9 poti sa pui pv, daca il evoluezi in posedata iti ramane pv si se adauga si pv-ul posedatei, daca nu aveai pv inainte sa o evoluezi nu mai poti adauga. Funda?