Pentru a rezolva problema ta, ar trebui sa iti creezi un sistem care sa permita afisarea diferitelor variante de raspuns in functie de numarul lor.
Un mod de a face acest lucru ar fi sa creezi un obiect Unity pentru fiecare varianta de raspuns, care sa contina un button si un text. Atunci cand trebuie sa afisezi o intrebare cu mai putine sau mai multe variante de raspuns, poti activa sau dezactiva obiectele pentru a afisa doar variantele de raspuns necesare.
Poti face acest lucru folosind scriptul gameObject.SetActive(bool), care permite activarea sau dezactivarea unui obiect din scena.
De exemplu, daca ai o intrebare cu 3 variante de raspuns, poti dezactiva a patra varianta de raspuns prin apelarea metodei gameObject.SetActive(false) pe obiectul care reprezinta aceasta varianta.
Invers, daca ai o intrebare cu 6 variante de raspuns, poti activa cele 5 variante suplimentare prin apelarea metodei gameObject.SetActive(true) pe fiecare dintre aceste obiecte.
Aceasta este doar una dintre posibilele solutii pentru problema ta. Exista si alte modalitati de a rezolva aceasta problema, cum ar fi utilizarea unui sistem de layout adaptiv pentru a afisa variantele de raspuns intr-un mod flexibil in functie de spatiul disponibil.