Exista mai multe varante:
1. Contul este folosit de pe 2 dispozitive in acelasi timp. (exista posibilitatea ca a fost furat).
2. Cand ai creeat contul de Fortnite ai folosit un VPN changer (sau folosesti acum unul).
3. Contul are o eroare (putin posibil).
Ai nevoie de mai mult ajutor? Spene-ne! Echipa noastra va face tot posibilul sa iti ofere informatii utile!
Da am nevoie sa rezolv problema va rog frumos! ce as putea face?
Si da am folosit o singura data vpn. cum rezolv problema?
Ce PC ai?
Instructiunile depind de model.
Ryzen 5 2600 placa video RADEON RX570 8GB GDDR5 deci cum rezolv problema?
Salut din nou!
Am analizat cererea ta si te informam ca:
Directorul Departamantului de Suport Tehnic Exern a decis ca este prea complicat sa iti explicam instructiunile pe TPU.ro.
Dar nu te panica! Echipa noastra este deschisa oricand pentru tine!
Sa-ti explicam:
Departamentul de Proiecte Externe are un numar limitat de membrii care nu sunt specializati. Asa ca: daca doresti sa primesti ajutor din partea Black Pixel, va trebui sa ne contactezi separat:
blackpixel100@gmail.com
blackpixelproductions0@gmail.com
Daca alegi sa ne contactezi, cererea ta va fi preluata de catre Departamentul de Suport Tehnic Intern, cu personal mult mai mult si specializat.
Prin e-mail iti putem trimite mai usor si instructiuni foto-video.
Daca alegi sa nu ne contactezi, iti putem oferi un video de pe YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=I185Mki3AaY
*sunt sanse sa nu fie ceea ce cauti.
si Black Pixel inchide aceasta conversatie.
Asteptam raspunsul/cererea ta (nu esti obligat sa o depui - numai in cazul in care vrei ajutor din partea Black Pixel).
Ganduri bune,
Andrei Sulciu - reprezentant major al Departamentului Black Pixel pentru Probleme Tehnice Externe.
(in numele oficial: Black Pixel).
Chirodeadavid întreabă: