| ALM2000RO a întrebat:

1. Angajații din țări terțe (adică non-UE, majoritatea din țări africane și asiatice) care lucrează în România ca livratori pe motociclete/scutere/motorete (cu mașini n-am văzut încă) și-au luat carnetul/permisul de conducere la școlile de șoferi din țările de origine și aici li s-a recunoscut? Sau nu e echivalat oriunde în lume și au trebuit să facă școala de șoferi (și) aici?

2. Aici cel mult au trebuit să umble pentru înmatricularea vehiculelor sau s-au ocupat patronii de acest aspect?

3. Vehiculele pe care le folosesc în interes de serviciu sunt cumpărate de ei sau sunt oferite de firmele la care sunt angajați (și despre care știu că doar colaborează cu companiile de livrări/delivery de genul tazz/bolt food/glovo etc.)?

Sper că am ales bine rubrica.

4 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Foarte probabil au permis in tara lor si eventual o echivalare cu permis international.

nu, niciunul nu detine nici scuterele nici bicicletele, sunt alea flotei pentru care lucreaa si probabil platesc din venit pentru ele ca sa le inchirieze.

| ALM2000RO explică (pentru suntserios):

Și echivalarea asta cu permisul internațional de unde (de la ce instituție sau firmă) și cum se obține?

| kalasnicov22 a răspuns:

Dupa felul cum se misca in trafic cred ca nu au absolut nimic.