Salut TPU. Lucrez ca șofer livrator la o firma cu mașina lor. Le- am spus în nenumărate rânduri că trusa medicala și extinctorul sunt expirate de vreo 2 ani, nici nu m- au băgat în seamă. ...? (mai mult)
Mi- am găsit mașina lovită in parcare, am găsit nr. de înmatriculare a faptasului pe camerele de luat vederi, am fost la poliție cu înregistrarea și am depus- o, in cât timp îl găsește și...? (mai mult)
Activitatea artistilor stradali este legala? Il vad de vreo 2- 3 ani! Canta la fluier.Ieri s- a aproiat doi jandarmi de el si i- a spus, , Sa fie ultima data cand...'' atata am auzit...? (mai mult)
Buna ziua, de cate clase este nevoie ca să dai de permis?
Salut, ce se intampla din punct de vedere legal dacă am împins pe cineva și după l-am înjurat doar pentru ca acea persoana m-a enervat? Mersi mult
Daca ader la un partid si devin "membru", am obligatia legala de a participa la tot ce mi se cere sau in cazul in care nu fac anumite lucruri maximi o sa fiu dat afara?
Salut, la mine in liceu profesorii sunt foarte pusi pentru orice chestie sa iti scada nota la purtare. Eu ma incadrez pentru bursa de merit, iar dupa ordinul 5870/2021 s- a modificat conditia ca daca...? (mai mult)
Salutare! Intentionez sa deschid un magazin online si fizic, dedicat barbatilor. Aici intentionez sa pun la vanzare si trabucuri, insa din ce am citit, spun unii ca este interzis sa vand la bucata. ...? (mai mult)
Buna ziua. Sunt insarcinata in 7 saptamani, am fost la un control la ginecolog si mi s- a zis ca totul e ok si ca pot munci. Ceea ce nu intelege medicul meu e ca locul meu de munca dispune ca forta fizica...? (mai mult)
Am fost plecată in Marea Britanie şi am cunoscut un baiat, am incercat sa- l ignor dar în cele din urma m- a condus la hotelul in care rămâneam şi a vorbit cu cel de la recepție, l- a intrebat...? (mai mult)