Cei mai activi useri din categoria Legislaţie, Politic & Social pe 13 Ianuarie 2025 sunt:
Salut! Dintr- o bătaie se poate face pușcărie? E un fost coleg care mă cam enervează că îmi vorbește foarte urat și eu sunt o persoana calma care nu a avut vreodată probleme cu politia dar am...? (mai mult)
De ce nu ai voie cu lichide în avion?
Bună! Eu iau pensie de urmaș pentru că sunt studenta momentan. Dar termin facultatea acum în iunie. Dacă din toamnă mă înscriu la master/alta facultate și mă las după o lună voi mai primi...? (mai mult)
A putut careva sa intre in examenul de BACALAUREAT prezentand pasaportul in loc de cartea de identitate? Este o perioada complicata cu emiterea cartilor de identitate si am aflat dupa ce am depus cererea...? (mai mult)
Buna! Dacă in procura, la nume scrie "S" iar pe mine ma cheamă Șerban, pot sa fac pașaport?
Salut! Se poate ca un minor să iasă din țară fără acordul acestuia? Am un caz personal in care un anumit membru al familiei mele nu dorește să se mute în alta țară, dar părinții acestuia ...? (mai mult)
Am un vecin care vrea sa dea din copii la casa de copii că nu o mai duce bine cu banii si nu își mai permite. Are 7 copii, cel mai mare are 12 ani, cel mai mic s- a născut acum. Cum se face? ...? (mai mult)
Bună ziua. Este normal sa fiu angajata de 6 zile și încă sa nu fi semnat niciun contract de munca? Deși la început mi se spunea ca voi fi angajata cu contract de munca.
Daca imi cumpar un scuter electric care in viteza 3 prinde mai mult de 25km/h dar eu merg doar cu viteza 1 care prinde viteza 25km/h maxim si nu am permis imi poate face ceva politia daca ma opreste si...? (mai mult)
Buna ziua. Am fost anunțat că se va începe executare silita si înființarea popririlor. Cât timp durează până voi primi actele de înștiințare?
Trebuie depusa o contestatie la Contenciosul administrativ. Stie cineva cam cat de aglomerate sunt aceste instante si in cat timp s-ar putea avea un raspuns? Multumesc.