Buna. O întrebare am : Bunica mea, imi tot deschide corespondenta. Are dreptul? Menționez ca stau cu ea, soția si copilașul meu, iar contractul de pe apartament, e cu uzufruct viager. Si pe ...? (mai mult)
S-a dat legea vârstei de 21 de ani pentru categoria D?
Bună seara,am pierdut de curând actele mașini(certificat,ITP,asigurare) și nu sunt in județul de reședință sa le schimb, cât este amenda daca sunt prins fără acte?
In caz că nu primesc de la soț copie de pe buletin nu mai pot obține indemnizație de creștere copil?
Locuiesc in mediul rural, un sat din municipiul Galati, unde cainii vagabonzi au devenit o problema. Ce fac unde apelez pentru a scapa de ei? Se dau la masini, carute, biciclete, orice are roti, ...? (mai mult)
Dacă am picat sala pentru redobandire permis după câte zile pot da din nou examen? Mulțumesc anticipat.
Am dreptul la examinare daca a fost suspendat dreptul de a conduce pentru neacordarea de prioritate daca sunt începător?
Buna ziua. Daca am picat sala pentru redobandire permis după câte zile pot da din nou examenul? Mulțumesc anticipat.
Salut, am un amic de 26 de ani pe care parintii vor sa il goneasca din casa. Au vreun drept sa faca asta? Pur si simplu el nu se mai intelege cu parintii, iar ei vor sa scape de el. Daca nu e ...? (mai mult)
Bună! Dacă încă nu am completat cererea de bursa de ajutor social pentru copil crescut de un singur părinte, o pot completa acum? O mai accepta? Are o data pana când trebuia sau trebuie sa o duc?...? (mai mult)
Salut! Am fost prins in Romania conducand o masina eu neavand categoria B. Bineinteles ca acum nu mai am permis deloc insa problema este ca in Romania dureaza prea mult solutionarea (au trecut multe luni...? (mai mult)
Care ar fi cea mai bună soluție la problema parcărilor din București?