Cei mai activi useri din categoria Legislaţie, Politic & Social pe 17 Ianuarie 2025 sunt:
Buna, mama are 17 ani, nu are certificat romanesc, tatal 21 de ani, copilul are 3 luni, cu chin cumva am reusit sa- i fac certificatul de nastere. Imi puteti spune daca e pe numele mamei? Eu l- am...? (mai mult)
Salut! Ieri am primit o amendă de circulație pe care aș vrea s- o contest. Ar trebui să plătesc amenda înainte să fac contestație, ea fiind jumătate din sumă în 24 de ore? De asemenea, am ...? (mai mult)
În timpul Primului Război Mondial, mai exact în august 1916, România a semnat o convenție politică și una militară (ambele secrete) cu Antanta. Aproximativ doi ani mai târziu, a negociat ...? (mai mult)
Buna. Cred ca sunt in pericol. Este vorba despre un barbat care ma sperie. Am nevoie de cineva care cunoaste codul penal. Eu am varsta de 21 ani. Sa va povestesc toata situatia. Eu Lucrez ca vanzatoare...? (mai mult)
Buna seara, am o întrebare. Am un dosar penal de un an și câteva luni pentru permisul auto. Am angajat un avocat care nu prea își face treaba nu își dă interesul, încă nu am primit niciun ...? (mai mult)
Buna, anul trecut am avut scandal cu părinții fetei, ea are 17 ani, avem un băiețel de 3 luni acum. Fata anul trecut a stat la plasament 7 zile, dupa a scos- o bunica si dupa a fugit inapoi,...? (mai mult)
Salut. Legat de investitiile in aur, daca pe viitor as vrea sa investesc in aur, nu sume foarte mari, sa spunem un lingou de 50 grame, merita? Si o alta intrebare, pentru cei care detin aur, care...? (mai mult)
Un minor(17 ani) poate cumpăra bere fără alcool? La Profi, doamna care era acolo nu m-a lăsat să iau...
Salut, am o intrebare legata de permis. Daca eu implinesc 18 ani pe 3 octombrie si am schimbat buletinul mai repede, fiind valabil din data de 7 septembrie, este posibil sa pot sa dau sala de acum inainte...? (mai mult)