Cei mai activi useri din categoria Legislaţie, Politic & Social pe 18 Ianuarie 2025 sunt:
Salut, sunt elev si am 18 ani. De o luna m-am angajat cu contract de munca si nu am mai primit alocația. Este din cauza ca sunt angajat cu contract?
Salut, ma pot programa la sala chiar dacă abia am început dosarul? Gen fără sa fac nici măcar o ora de condus? Sunt la al doilea dosar
Buna ziua! Am 17 ani si vreau sa calatoresc în Londra, de la aeroportul din Londra mi s- a spus ca pot calatori singura, fara însotitor si fara semnatura de la parinti, însa in Romania nu am reusit...? (mai mult)
Pentru a obtine un nou certificat de nastere trebuie' sa te duci la primaria care l-a eliberat pe cel vechi sau la primaria orasului/satului de care apartii?
Iti trebuie buletinul la donat sange?
Dacă mă duc acum să mă reprogramez la traseu și pe 21 respectiv 27 luna aceasta îmi expiră cazierul și pshiologicul, oare mă pot programa sau o să fie probleme?
Salut! Am văzut pe wizz air ca copii de peste 14 ani pot pleca singuri fără acordul parintilor (cred).Așa dacă merg cu alt părinte pot sa merg (fără sa facă acte ca sa merg)?
Bună TPU! Sunt în România și mi- am pierdut buletinul. Trebuie să plec în Germania peste o săptămână... Eu locuiesc cu mama... Casa este trecută pe maică- mea... Și ea este la spital ...? (mai mult)
Bună. Vreau sa plec la iubitul meu, din cauza părinților. Voi da o declarație la politie ca plec de buna voie, insă lucrurile mele cum le pot lua de la ei?(hainele cumpărate de mine și de el...? (mai mult)
Salut, am o întrebare, mâine o să dau examenul final de profesională (profil mecanic auto) dacă nu i-au examenul nu o să iau nici diploma de 10 clase?
Dacă am împlinit 18 ani și nu am făcut încă buletinul și nu am posibilitatea sa îl fac decât după 2 săptămâni ce pot sa risc?
Buna! Când vin recenzorii la casele oamenilor, trebuie sa dam niste documente?
Ca sa cumperi ceva de la amanet iti trebuie buletin?