Cei mai activi useri din categoria Legislaţie, Politic & Social pe 6 Martie 2025 sunt:
Imi pot lua amenda sau dosar ceva daca ma gaseste politia intr- o agentie si angajata m- a lasat la aparate, desi sunt minor? :) E doar o intrebare de curiozitate nu am fost pana acum dar aveam intr- ...? (mai mult)
Salut TPU! Sunt student în anul 2 semestrul 2 la litere buget, fiind la jumătate și vreau sa mă las de facultate pentru ca nu rezonez absolut deloc cu ceea ce este aici, cat a fost online am încercat...? (mai mult)
Salut, vreau sa vin cu mașina personală înmatriculată în Romania și sa stau cu ea in Italia, stiti cat pot sta cu ea aici?
Are voie firma de paza a unui mall sa te bruscheze și să se comporte violent cu tine (ex. spart buza, luat pe sus, etc...) după ce ai făcut o prostie (ex. rupt un obiect, spart un perete etc...)...? (mai mult)
Salut! 1 De ce a fost atacat Irakul în anul 2003? Si de ce sunt războaie în orientul mijlociu?
Intrebare de curiozitate pentru cunoasterea sistemului...cei de etnie, care nu muncesc si recunosc pe net ca primesc bani de la stat (mai vad clipuri)...cum se numeste acel sprijin? Ajutor social? Cat...? (mai mult)
Unde trebuie sa declar ce proprietati detin? Intreb deoarece am surprins un scurt reportaj la stiri aceste zile despre o lege mai noua unde este obligatoriu sa dam declaratii in calitate de proprietari....? (mai mult)
Am un prieten care nu vrea sa iasa din casa mea.Ce sa fac?
Buna seara. Daca doresc sa dau un spatiu spre inchiriere, exemplu un apartament complet mobilat, cam ce acte as avea nevoie pentru a fi in regula cu absolut tot plus alte tips- uri daca cunoasteti chiar...? (mai mult)
Buna TPU! Oare as putea sa ma angajez la 15 ani ca casier la kaufland, penny etc?
Salut TPU, sa zicem ca am luat permis la 16 ani am purtat semnele de incepator 1 an daca mai dau de B la 18 ani mai trebuie sa port o data semnele de incepator? Trebuie purtate pentru fiecare...? (mai mult)