Cei mai activi useri din categoria Legislaţie, Politic & Social pe 13 Februarie 2025 sunt:
Ceva avocat sau cunoscator al codului muncii pe aici? Stiu ca daca demisionezi de la un loc de munca, dupa trecerea perioadei de proba, ai obligatia la preaviz. DAR! Dar, in cazul in care preavizul...? (mai mult)
Cum actionez in cazul in care mi- au fost furate actele pe casa dar persoana in cauza refuza a le inapoia? Mentionez ca persoana respectiva a recunoscut ca le- a furat. Context: Nu- i vorba de casa ...? (mai mult)
Buna ziua. Daca instanta a decis ca trebuie sa platesc 2000 lei daune morale, cum si unde platesc? Multumesc
Buna! Nu sunt asigurata medical iar anul asta o sa ma inscriu la facultate. Am inteles ca voi fi asigurata medical atata timp cat voi fi studenta. Din ce moment o sa fiu asigurata, de cand sunt admisa...? (mai mult)
Am constatat un pv de o 1000 lei dar pe site scrie că pv- ul a fost anulat și am fost exonerat de la plata a 500 lei, nu înțeleg nimic.Tip solutie: Admite in parte plângerea Solutia pe scurt: Admite...? (mai mult)
Bună seara! Nepotul soțului se poate căsatori cu nepoata soției?
Ce părere aveți de Ion Rațiu sau Corneliu Coposu? Erau variante mai bune decat Iliescu la președinția României?
Ce părere aveți despre Ion Iliescu?
Deci până la urmă când era mai bine, pe vremea lui Ceaușescu sau acum?
Este legal să postezi pe YouTube secvențe din seriale? De exemplu Teen Wolf, The 100 etc. Am văzut multe video- uri popularepe Youtube cu secvențe din seriale. Au cerut acordul cuiva sa posteze? ...? (mai mult)
Stie cineva ce sa intampla daca nu ma prezint la examen la armata daca am fost chemat?
La cat se ieșea la pensie pe vremea lui Ceaușescu și la cat acum?
Buna TPU, ce sa fac? Am trimis un mail catre politia sect 1 si le- am cerut sa se sesizeze cu privire la un anunt de pe romjob cu privire la un minor care ofera servicii sexuale, politia a trimis mail...? (mai mult)
Voi câte case aveți și ce munciți?