Cei mai activi useri din categoria Legislaţie, Politic & Social pe 24 Decembrie 2024 sunt:
Salut TPU! Sunt un elev de 17 care vrea sa dea la Facultatea de Drept, si mai apoi sa devina judecator. Intre timp, studiind pentru Bac, la istorie, am ajuns in sfera politicului si a inceput sa se...? (mai mult)
Bună, este nevoie de autorizatie pentru a avea o tombola cu premii la târguri sau festivaluri?
Buna ziua. Cum pot reface actele de identitate. Sunt in cumpana asta de mult timp si vad ca nici politiea nu ma poate ajuta cu nimic
Ai voie să conduci o motoretă pe câmp sau în pădure, dacă nu ai permis?
Salutare TPU, am și eu o întrebare legata de drumurile publice. 1 Este vreo lege care interzice sa te joci cu mingea pe o strada pe care nu prea trec mașini și e mai tot timpul goala? Și ...? (mai mult)
Stiu ca filmatul in spatiul public este legal. O persoana care filmeaza alta persoana in spatiul public, fara vointa ei, poate pati ceva?
Salut, încă îmi continui studiile și din ce am înțeles luna aceasta pe 8 a fost ultima alocație, in noiembrie când voi incepe sa primesc iar o sa primesc și pe lunile iulie și august?
Știe cineva cine a ieșit viceprimar în Oglinzi, Neamț? Întreb pentru a doua oară. Poate îmi răspunde cineva.
Salutare. De ce acte am nevoie pentru un transfer de la un liceu din orașul actual la un liceu din alt oraș (unde voi locui foarte curând)?
Anul asta sunt alegeri parlamentare si locale si în contextul actual avem nevoie de barbati adevărați cu varsta pana in 50 de ani, care au facut performanta, care sunt puternici fizic si psihic, ...? (mai mult)
Am o intrebare, am fost anul trecut la o facultate pe buget, iar din anumite motive a trebuit sa ma las, anul asta vreau sa ma bag inapoi la o facultate la taxa insa imi cere la dosar o adeverinta ca...? (mai mult)