Cei mai activi useri din categoria Legislaţie, Politic & Social pe 8 Ianuarie 2025 sunt:
Salut, am cazierul patat in Romania, Vreau sa ma angajez in Germania, are vreo problema?
Ce se intampla daca îmi rup diploma de 12 clase și o arunc în soba?
Buna! La inceputul lunii aprilie sunt asteptata pentru evaluarea practica si instruirea ca operator de calculator. Este cineva de aici care a fost in trecut operator de calculator intr- o sectie de votare?...? (mai mult)
Salut TPU.Lucrez ca Agent securitate la o firma de paza privata.Sunt incadrat cu salariul minim si prestez 160 ore pe lună.Din luna Ianuarie primesc pe card un salariu de 2017 lei si 200 lei valoare bonuri...? (mai mult)
Ce înseamnă scos din evidență militară? Adică dacă o să fie război o să mă ia sau sunt exclus?
Am 14 ani si vreau sa stiu daca pot merge pe camp cu o motocicleta motocross avand in vedere ca nu am permis si daca sunt pe drumuri publice am voie sa merg pe langa ea?
Salut, dacă vreau sa ma transfer de la mate info la filologie (clasa a 9 a) și sunt mulți care vor sa se transfere, cum se repartizează cei care vor sa se transfere? De exemplu eu am media 8 la mate...? (mai mult)
Buna seara! Am si eu o intrebare: Eu ca un elev de 12 ani as dori sa o dau pe diriginta mea in judecata pentru dezinformare si hartuire. Eu stiu ceva ca pot cu un parinte care sa fie reprezentantul meu...? (mai mult)
Daca ai semnat incetarea contractului de munca si ai intrat in preaviz, se poate anula decizia?
Daca nu am carnet de conducere și mi-am vândut mașina iar noul proprietar nu a înmatriculat pe el și au venit amenzile pe numele meu,ce pot face, cum pot scăpa de ele?
Vreau sa dau la liceul militar dar am o dioptrie la ochiul stang -1, 75 si la dreptul -2, 75 pot intra?
Care e starea actuală a tehnicii militare românești?
Este armata română la nivelul celorlalte armate din punct de vedere al înzestrării cat de cat?