Cei mai activi useri din categoria Legislaţie, Politic & Social pe 9 Ianuarie 2025 sunt:
Salut! Cam ce pensii sunt pentru oamenii cu schizofrenie? Am in familie și na a fost și internat.
Buna seara, Sunt studenta in anul 2 la o facultate la buget, vreau sa imi iau examenele si sa inghet anul 2. Doresc sa incep alta, dureaza 3 ani. As mai avea 2 ani la buget, cum se procedeaza? ...? (mai mult)
Trebuie neapărat să trecem cate persoane sunt într- un apartament? Este lege? Pentrucă este proprietate privată și toate cheltuielile sunt separate: gaz este ceas, apa este ceas, curent este ceas,...? (mai mult)
Salut! Daca am decis sa lucrez cu un partener de afaceri la un proiect care ne- ar aduce sa zicem 50.000 lei lunar, iar aceasta suma ar trebui impartita in doua (fiecare dintre noi cu jumatatea sa) ce...? (mai mult)
Buna. Prietena mea vrea sa plece cand face 18 ani din casa parintilor si sa se mute singura in alt oras, dar eu nu stiu ce sa zic pentru ca parintii ei nu stiu de asta si o face pe la spatele lor. Ii ...? (mai mult)
Salutare! Am permisul reținut 60 zile, dovada a expirat pe 8 ianuarie, teoretic luni 11 martie ar trebui sa îl pot ridica, întrebarea mea este, ce se întâmplă dacă nu îl ridic și sunt oprit...? (mai mult)
Ce parere aveti despre intrarea lui Amalia Bellantoni in politica?
Buna ziua TPU. Deranjez si eu cu cateva intrebari. 1. La inregistrarea buletinului unui copil de 14 ani, una dintre cerinte e certificatul de casatorie sau acte divort samd.... Ce se intampla cand ...? (mai mult)
Față de Orientul Mijlociu, America se află în aceste zile, într- un fel, de ambele părți ale războiului. Îi înarmează pe evrei și în același timp încearcă să aibă grijă de cei răniți...? (mai mult)
Dacă sunt emancipat ca minor, pot să mă transfer la alt liceu fără acordul părinților?
Pot închiria o camera de hotel cu poza actului de identitate? Sunt major, dar m_am pierdut buletinul iar cel de 18 nu a venit încă.