Cei mai activi useri din categoria Legislaţie, Politic & Social pe 2 Noiembrie 2024 sunt:
Bună TPU, sunt studenta anul 1 și vreau să mă angajez, dar am dosar penal dintr- o mică greșeală ca, complice la un furt, aș dori să știu unde mi se cere cazierul și unde nu! In ce domenii...? (mai mult)
Detin o proprietate obținută în urma succesiunii intabulata pe numele meu. Proprietatea are bransament la canalizare și contract pe numele surorii mele care deasemeni este și ea proprietar.In urma...? (mai mult)
Cum vi se pare ideea că, dacă sunt plătit cum vrei tu, voi munci cum vreau eu, iar dacă sunt plătit cum vreau eu, voi munci cum vrei tu? De ce ar trebui să dau normele peste cap doar ca să-...? (mai mult)
Ai voie să conduci o mașină cu motor de 3.0 în Belgia dacă ești începător cu permis obținut România?
Buna ziua. Este vreo facultate cu licenta de 2 ani in loc de 3? Am inteles ca din 2023 s-a aprobat si publicat monitorul oficial reducerea de la 3 la 2 ani, dar nu am gasit nimic pana in prezent
Buna ziua, copilul meu este internat in spital si eu nu pot sta cu el, asa ca bona copilului si sora mea fac cu schimbul sa supravegheze copilul in permanenta, in timp ce bona a mers sa- si cumpere ...? (mai mult)
Bună TPU! Oare va să-mi fac bursă socială, trebuie neapărat să duc și adeverință de venit și din partea surorii mele având în vedere că ea și-a schimbat domiciliul acum ceva timp?
Am trecut pe rosu si era camera in stâlp, in oraș, poate veni acasă amenda?
De ceva timp am câștigat un loc de conducere. Din păcate simt că nu mă descurc cu oamenii. Am vrut sa fie un mediu plăcut să le fie ușor, le- am creat facilitati, pauze extra de țigară, ...? (mai mult)
Bună ziua, as dori sa știu la ce infracțiune ma încadrez, am cumpărat o masina și am făcut contract de vânzare cumpărare pe buletinul unui fost prieten care ulterior m- a reclamat la politie...? (mai mult)