Cei mai activi useri din categoria Legislaţie, Politic & Social pe 11 Ianuarie 2025 sunt:
Lucrez ca operator call center insa ieri am avut o zi foarte grea: patronul nu ne- a mai platait abonamentele Vodafone si nu ne- am putut folosi telefoanele de serviciu. O singura colega avea un incarcator...? (mai mult)
Utilizatorul RAY e nazist?
A contestat cineva amenzi la TIMPARK? Am o amenda pentru parcare la o ora la care aveam taxa platita. Cum ati procedat? Trebuie platita amenda chiar daca vreau sa contest? Daca aveti si cadru legal, va...? (mai mult)
Buna ziua! Daca exista copii care au iesit din sistemul de protectie sociala si continua studiile.In cat timp ati primit suma aceea, de trei salarii pe care o primim la sfarsit? Sau indemnizatia lunara...? (mai mult)
Are vreo importanta sau ii pasa cuiva ca Israel a încălcat foarte multe rezoluții ale onu? Nu de alta dar in 2003 se făcea mare tam tam pe seama lui Saddam care sfidase 17 asemenea rezoluții. Nu cumva...? (mai mult)
Tragedia e mare dar totusi se impune o intrebare.Cum au reușit teroriștii sa pătrundă si sa treaca de iron dome? Aveau cumva informații din interior? Cineva le- a lăsat o portiță deschisă? Tocmai...? (mai mult)
Buna seara. Astazi am fost in situatia in care pot sa zic ca am fortat un pic o intersectie cu sens giratoriu, am intrat in intersectie, timp in care mai era un sofer angajat care urma sa iasa pe ...? (mai mult)
Ce vina avea ponta (prim ministru la aceea vreme ) pentru colectiv? Dăduse el foc? Dăduse el autorizație pentru acel club? Cel mult lucrurile pot fi puse în cârcă primăriei de acolo dar pana la ...? (mai mult)
Poti sa afirmi ca Rusia e teroristă si in același timp sa nu il divinizezi pe Zelesnky? Adică să afirmi ce putem observa cu toții fără sa fie nevoie sa il veneram pe președintele Ucrainei oricât...? (mai mult)