| albertkelemen a întrebat:

Am 23 de ani si sunt student. Ieri, impreuna cu toti colegii mei de grupa, l-am votat pe Crin Antonescu si am fost foarte dezamagit sa aflu seara ca nu a intrat in turul doi. Dar si mai dezamagit am fost azi sa aflu ca Antonescu s-a lasat sedus de Mircea Geoana iar liberalii, partid istoric, de dreapta, vor sustine o formatiune de stanga. Cum e posibil asa ceva, sa te vinzi in halul asta? Putea sa nu faca nimic, putea sa astepte, sa demonstreze ca PNL e inca un partid cu principii, cu ideologie, ca nu au interese ascunse. Refuz sa mai votez vreodata, toti sunt niste demagogi. Mai exista si alti tineri care l-au votat pe Antonescu si s-au simtit tradati?

Răspuns Câştigător
| Arthur a răspuns:

Eu mi-am dat seama ceva mai din timp ce fel de personaj este.happyil doare in partea din spate de doctrine; amintitiva ca intr-un an a participat la sedintele senatului de vreo 8 ori fiind platit in tot acest timp din bani nostri. In acest timp oare pe unde isi sustinea doctrina liberala?
Partidul celui caruia ii pupa mana, dupa 90 au vrut sa desfiinteze orice partid istoric, inclusiv cel al domniei sale. Amnezia e o alta calitate a dumnealui.happy

12 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Si eu am fost inflacarata in trecut. Aveam naivitatea sa cred ca liberalii de azi au ceva in comun cu cei care au scris istoria. Mi-am dat seama mai devreme decat tine ca sunt niste demagogi cu totii.

| MihaiA a răspuns:

Mai bine sustineti Noua Dreapta si-atat happy

| hominid dreak a răspuns: