| life0numaru13 a întrebat:

Am cumparat o pereche de pantofi care dupa prima purtare s-au dezlipit in fata. Am fost chiar seara la magazin sa schimb produsul, iar acesta mi-a spus ca trebuie sa ii las sa ii repare la cizmar pentru ca asa este procedura. Cat timp poate fi reparat ei repara, daca este un defect care nu poate fi reparat se schimba produsul. Este adevarat? Adica daca dai un ban si in prima zi ti se strica produsul, ce nevoie de reparatii mai ai, ai dat banii pe un produs nou, vrei banii sau produs nou.

Răspuns Câştigător
| GatitulMiresei a răspuns:

Http://www.eccromania.ro/......e-garantie
în cazul neconformității produsului consumatorul este îndreptățit să solicite: repararea sau înlocuirea gratuită, într-o perioadă rezonabilă de timp și fără inconveniente majore pentru consumator;
Practic poti cere banii inapoi, pentru ca ai cumparat pantofii sa ii porti, iar reparatia e inconvenienta.

2 răspunsuri:
| DaSuntAnonima a răspuns:

Banii 100 % nu ii primesti ianpoi, cat despre a repara un produs; la cizmar? nu am auzit asa ceva : exemplu

am ajuns acasa am observat un defect la produs, m`am intors cu bonul de la produs si m`a pus sa il schimb sau sa iau altul care sa coste exact atat sau mai mult
pentru ca banii nu am voie sa ii primesc inapoi ci doar sa mai pun peste daca ceea ce aleg sa iau este mai scump...

| life0numaru13 explică:

Destul de greu am reusit sa il conving pe angajat sa imi schimbe papucii, dupa ce refuzase sa imi dea numarul managerului si dupa ce am vorbit cu OPC.