| Denis_1354 a întrebat:

Am cumparat un telefon de la un magazin gsm, telefonul era second hand si mi s-a stricat si l-am dus la "reparat cu garantie de la ei" si de 3 sapt ii acolo si tot baga scuze, si cand i-am zis sa mi-l schimbe cu altul mi-au cerut inca 100 de euro. maine o sa merg sa le fac scandal sa-mi dea altul si voiam sa ma informati si pe mine daca as zice ca chem politia ii legal? sau sub ce pretext...si vreau sa ma puneti la curent cu chestia asta

3 răspunsuri:
| stlucian a răspuns:

Amenintai cu protectia consumatorului, politia n-are aface cu asta.In mod normal ar fi trebuit sa ti-l schimbe dupa 14 zile, ASA ZICE LEGEA, cu alt telefon identic s-au cu unul care se incadreaza in suma platita anterior. Daca nu doresti alt produs(mai ales ca au marit pretul fiind alt produs) sunt OBLIGATI sa-ti dea banii inapoi! Un bon de casa/factura si cu ea te duci la protectia consumatorului faci o plangere (la adresa magazinului gsm)in care specifici motivul plingerii cat si durata de cand telefonul se afla la ei.NU RIDICA telefonul stricat! Solicita, daca nu cumva ti-au dat, un bon de receptie cu data in care l-ai dus.Si impeuna cu factura/bon repede la P.C.Acolo o sa mai primesti informatii.
Ma indoiesc ca o sa ajungi acolo pentru ca mai toti comerciantii se tin departe de P.C.Si apoi le mai faci si reclama proasta.
PS:Fi hotarat ori banii ori alt telefon fara "+"! 3 saptamani e mult foarte mult.Bafta thumbs up

| Aide a răspuns:

Asta poate fi o invatatura de minte. Niciodata nu trebuie sa cumperi un aparat care nu are o garantie sigura. Insista si poate te vor ajuta. BAFTA happy

| SskorpyonN a răspuns:

Eu asi spune mai intai sa discuti cu ei amiabil sa se ajunga la un inteles. e si la produse sh garantiile nu's chiar sigure