Amenintai cu protectia consumatorului, politia n-are aface cu asta.In mod normal ar fi trebuit sa ti-l schimbe dupa 14 zile, ASA ZICE LEGEA, cu alt telefon identic s-au cu unul care se incadreaza in suma platita anterior. Daca nu doresti alt produs(mai ales ca au marit pretul fiind alt produs) sunt OBLIGATI sa-ti dea banii inapoi! Un bon de casa/factura si cu ea te duci la protectia consumatorului faci o plangere (la adresa magazinului gsm)in care specifici motivul plingerii cat si durata de cand telefonul se afla la ei.NU RIDICA telefonul stricat! Solicita, daca nu cumva ti-au dat, un bon de receptie cu data in care l-ai dus.Si impeuna cu factura/bon repede la P.C.Acolo o sa mai primesti informatii.
Ma indoiesc ca o sa ajungi acolo pentru ca mai toti comerciantii se tin departe de P.C.Si apoi le mai faci si reclama proasta.
PS:Fi hotarat ori banii ori alt telefon fara "+"! 3 saptamani e mult foarte mult.Bafta
Asta poate fi o invatatura de minte. Niciodata nu trebuie sa cumperi un aparat care nu are o garantie sigura. Insista si poate te vor ajuta. BAFTA
Eu asi spune mai intai sa discuti cu ei amiabil sa se ajunga la un inteles. e si la produse sh garantiile nu's chiar sigure
stefancc44 întreabă: