| Ecbert a întrebat:

Am cumparat un telefon la promotie dintr-un magazin Selgros din oras. Am constatat ca are unele defecte si as vrea sa mi se returneze banii. Daca produsul este trimis in service si nu se poate repara, am dreptul la inapoierea contravalorii? Sau pot pur si simplu sa ma duc acolo si sa spun "Produsul asta e defect, va rog sa-mi dati banii inapoi"?

4 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu spui cand ai constatat defectele, respectiv la cate zile dupa cumparare si daca acestea au fost sau nu ascunse.
In orice caz, daca defectele nu sunt din vina ta si esti in perioada de garantie, il duci la service si, daca nu-l pot repara, vor trebui sa-ti dea altul sau sa-ti restituie banii.

| murgumarius a răspuns:

Produsul se returnează intre 24ore si 30 zile in functie de ce este. Ex: o ciocolată nu o poti duce in 30 zile, ci in maxim24 ore. Produsele au o garantie de la 24 ore la 2 ani. Produsul cumparat de tine se poate inlocui sau trebuie un motiv plauzibil sa ti se dea banii inapoi. Ex nu ai fost atent si ai luat altceva, cu alte caracteristici.
Dacă intampini probleme sifonezi la ANPC.

| Ecbert explică (pentru murgumarius):

Pe cutie scrie ca are 8GB mem interna, dar el are de fapt 2GB. nu cred ca android ocupa 6GB spatiu :/ iar aplicatiile preinstalate le-am putut dezinstala fara problema. Deci daca ma duc maine mi-ar putea da banii inapoi?

| Jullykss a răspuns:

Eu știu ca îți vor de ceva tot în banii aia