| Anonimul151 a întrebat:

Am început liceul, de data asta la învățământ liceeal. Însă, am început din păcate cu stângul din cauza anumitor profesori...

- Sunt anumiți profesori care urlă, doar la cei noi veniți în clasa respectivă
- Ne ignoră
- Ne insultă
- Zic că de ce am mers la liceu
- Că nu ne vom descurca
- Că nu trebuia să merg la liceu
- Că nu trebuia să continuăm
- Că nu trebuia să ne aflăm acum în clasa respectivă
- Că suntem aerieni ( probabil a vrut să ne jignească în alt mod ).
- A urlat și când trebuia să ne prezentăm ( încă de la prima oră )
- Nici cum stăm în banca nu îi convine
- Face glume despre cancer și zice că noi putem să nu râdem
- Ca nu are timp de noi
- Nu are timp să recapituleze
- Că trebuie să reluam materia din a 9 a.

Îmi asum că e greu, am știut și știu ca va fi. Dar nu e în regulă să se comporte un profesor așa cu niște elevi noi. Doar pentru că a făcut cu ceilalți și anii trecuți... Pe noi sa ne ignore de parca suntem invizibili. Plus că nu înțeleg de ce se fac glume cu cancerul. Unde nu e un subiect amuzant...

Mi se pare că fac discriminare, abuz, abuz în serviciu sau habar n am. Însă aș vrea baza legală care specifică chestiile ce m ar putea ajuta ...Pentru că nu știu ce aș putea face dacă continuă.

Unul dintre profesorii respectivi are peste 60 ani. Însă indiferent de vârstă nu e ok să te comporți așa.

Plus că au o gândire efectiv idioată. Pentru că unul dintre ei a zis ca e o rușine să lucrezi la lidl, kaufland etc.

Altul a întrebat cine vrea să meargă la facultate. Toți au ridicat mâna mai puțin noi, cei noi veniți.

Eu nu ma gândesc la facultate. Însă, a râs. Însă doar de noi. E normal să râdă?

Alți profesori ne au făcut o primire foarte ok. Ne au urat bun venit, succes și că se bucură că am continuat liceul.

Menționez faptul că suntem clasa a 11 a. Deci mai e mult timp până în 2026 la bac. Deci ar mai avea timp și pentru noi. Dar, din păcate acești profesori ar vrea să ne facă să renunțăm. Să ne demoralizeze.