Cu motoarele mai putin puternice trebuie sa fii putin mai atent.
Motoarele pe motorina fac fata mai usor unei sarcini suplimentare, cum este si cea de a urni masina din loc, prin urmare motorul nu va muri cu una cu doua.
Motorul pe benzina este ceva mai sensibil: reactioneaza prompt la orice fortare si in plus maximul de putere se obtine la turatii mai mari decat la diesel.
Motorul pe gaz este de fapt un motor pe benzina, insa cu o putere mult mai mica, care nu are insa nicio legatura cu cifra octanica. De altfel cifra octanica a GPL-ului este mai mare decat a benzinei obisnuite, dar repet nu are legatura. Motorul avand insa o putere mai mica, va muri mai usor.
Georgel26/ zapacesti lumea cu cifra ta octanica! Masina este reglata, si indiferent cu ce este alimentata MERGE. Daca se opreste motorul, nu este de vina decit soferul! In cazul nostru, posibil viitor sofer care acum nu stie sa conduca.
La masina pe motorina chiar trebuie sa fi retardat sa opresti motorul, desi la motoarele mai noi, in caz ca motorul este subturat si in viteza superioara si vrei sa accelerezi, iti taie motorul pentru a nu-l forta aiurea. Este o metoda de protectie antiprost. ( adolf )
Loving3112 / " jeaba te 'nervezi " ca nu rezolvi nimic. Motorul iti moare deoarece nu sti sa stapinesti masina, nu ai ureche si simturi.
Nu conteaza ca este pe gaz sau atomic, motorul nu moare decit daca este defect sai IL OMORI tu! Cum masina nu poate fi defecta, este clar ca tu esti cauza.
Sfatul gen " tine accelerat " poate fi periculos pentru tine, daca spun sa mergi cu ea mai turata dar sa o ti din ambreiaj, nu pricepi ...deci lipsa de experienta. Trebuie sa simti momentul cind " da sa moara " si sa o turezi putin mai mult, dar in functie de situatie, sa o ti si din ambreiaj! Acus e clar? ( adolf )
Trebuie sa o accelerezi mai mult decat pe benzina si nu-ti va mai murii motorul.
Salut! Este foarte normal sa se comporte asa deoarece GPL-ul are cifra octanica cea mai scazuta dupa motorina si benzina.In ciuda zvonurilor cum ca ar exista motorina mai tare sau cel putin la fel de tare ca si benzina, nu este adevarat.Benzina este carburantul cu cea mai mare cifra octanica(peste 90 cred nu sunt sigur)De aceea nealimentandu-se corespunzator, cuplul nu a mai putut face fata si motorul a "adormit". Exista de asemenea aditivi speciali pentru carburant care cresc cifra octania insa nu comentez nimic pentru ca nu stiu cat de buni sunt.
Sper ca te-am ajutat
Pai... Si eu Vineri ( 15. 10. 2010 am luat sala :X Si pe 26 am orasul ) Si eu la fel ca tine. Si eu conduc pe strada si una alta. Acasa am un Opel Astra. Si nu am prb cu el. Scoala o faceam pe Tico. Si pe tot parcursul scolii mi-a murit motorul de 2 ori Si alea pentru ca nu am fost eu atent K vroiam sa o las p liber si o bagam in viteza Benzina este cel mai puternic conbustibil la masini. Nu zic de cherosen la avioane sau nu stiu ce Dupaia vine Motorina si GPL... Tu t`ai obisnuit pe motorina. Pe motorina nu este asa de lenesa ca la GPL. La GPL trebuie sa calci acceleratia aia pana la fund Oricum. Succes la oras :X
La masinile pe motorina si benzina nu imi moare motorul! La masinile pe gaz imi moare motorul! Cititi mai bine intrebarea, chiar am nevoie de sfaturi iar pentru ca voi sa ma ajutati trebuie sa cititi bine intrebarea in primul rand!
XoMasquaradeXo întreabă: