| PringAloe a întrebat:

Am o centrala termica pe peleti la care detin garantie intre 1-5 ani in functie de partile componente, o piesa anume care are garantie de 2 ani de zile si care urmeaza sa isi piarda garantia in 5 luni de zile da semne de probleme de la aproximativ 2 luni de functionare a centralei si am sunat la persoana de la care am cumparat centrala si mi-a spus ca o sa trimita pe cineva sa vada cei si cum si ca piesa o s-o schimbe asigurat, am stat ce am stat si a trecut un an de zile si nu a venit nimeni. Am mai sunat odata si mi s-a spus ca au fost incarcati cu multe etc etc si ca o sa-mi schimbe piesa fara probleme sa stau linistit etc etc (vrajeli d-astea) si a mai trecut iar alt timp de atunci si se apropie sfarsitul garantiei peisei respective si observ ca angajatii nu vor sa vina, le-am trimis mail-uri, mesaje, am vorbit la telefon dar ei nu se fac vazuti, cum pot proceda pe cale legala? Centrala m-a costat 4.000 de euro si piesa respectiva transporta peletii in camera de ardere, presimt ca domnii nu vor sa-mi schimbe piesa deoarece costa niste bani si vor sa traga de timp ca eu sa platesc tot, cum pot proceda legal pentru a-mi se rezolva problema?

Răspuns Câştigător
Bula
| Bula a răspuns:

Trimite-le o adresa scrisa, cu confirmare de primire si pastreaza recipisa si copia!
Va fi dovada ca le-ai anuntat la timp, chiar daca vor sa se eschiveze.

2 răspunsuri:
| UserRo10 a răspuns:

Te duci la sediul firmei cu problema constatata in scris si ii obligi sa iti dea numar de inregistrare. Asa esti asigurat ca au luat la cunostiinta de problema. Vanzatorul este si cel care a montat-o? Cine a facut procesul verbal de punere in functiune?

| PringAloe explică (pentru UserRo10):

Toate facute de cei de la care am cumparat centrala, am chestia asta in scris alaturi de garantie.