| pompilica67 a întrebat:

Am o perioada pe cartea de munca in care nu am trecut salariul pe care l-am avut.cei de la oficiul de pensii mi-au calculat acea perioada la salariul minim. M-am adresat la locul unde am lucrat mi-au zis ca nu mai au arhiva.m-am adresat la arhivele județene nu au acea perioada(1952-1969)

2 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Conform L.82/1991 statele de plata a salariilor, in baza carorra se elibera adeverinta cu salariile, se pastreaza pe o perioada de 50 de ani de la data intocmirii, se transmit noii unitati si apoi, la expirarea celor 50 de ani se predau arhivei de stat, asa ca trebuiau sa existe la unitatea respectiva, cel putin cele de dupa 1964, nu cred ca ai lucrat inainte de acest an.
Mai insista la unitatea respectiva, o arhiva nu dispare in neant.

| pufulescu a răspuns:

Tatal meu a fost in aceeasi situatie cu un loc de munca din Bacau. Arhiva nu dispare in spatiul cosmic, doar s-a mutat la alta locatie dupa desfiintarea sau privatizarea fostei intreprinderi de stat.
Acum tot clenciul este sa aflati unde anume e acea arhiva si aici va poate ajuta doar o ' pila ' de acolo.