| gothyka a întrebat:

Am o problema cu RCS&RDS. Contractul meu consta in internet fix si mobil si televiziune prin cablu si data scadenta ar fi 16.11.2011.

Incepand cu sfarsitul lunii septembrie voi pleca din tara pentru un timp nedeterminat, fapt pentru care am fost la o sucursala RCS&RDS si am cerut rezilierea contractului. Domnisoarele de acolo au tot subliniat ca este imposibil sa reziliez, chiar daca doresc sa platesc in avans lunile pana la data scadenta. Mai mult decat atat, astazi primesc un telefon de la o alta domnisoara care ma anunta ca as putea sa inchei contractul acum, dar platind suma de 700 de lei care ar acoperi instalarea decodorului, plata decodorului, instalarea internetului, cele 3 luni gratuie de la inceputul abonamentului (mentionand ca una dintre "luni" a constat doar in 2 zile) etc... suma care mi se pare prea mare. Am mentionat legea 161/2010 si prima reactie a fost sa nege legea, apoi sa-mi zica ca nu se aplica retroactiv - ciudat, deoarece abonamentul a fost semnat in octombrie, si legea s-a aplicat in iulie - e clar ca nu au habar.

Le-am propus sa platesc lunile ramase in avans si sa le predau acum decodorul ramanand ca la 16.11.2011 sa se incheie contracul insa au zis ca nu se poate (fara sa imi dea vreun motiv). De asemenea au punctat faptul ca nu pot sa depun o cerere de reziliere in luna august pentru luna noiembrie si daca nu ma prezint personal la inceputul lui noiembrie vor prelungi automat contractul, chiar si fara acordul meu.

E de-a dreptul inadmisibil sa fiu in alta tara si sa platesc un serviciu in Romania. Aveti idee ce as putea sa fac sa rezolv situatia cu bine si repede?

3 răspunsuri:
IMPERIA
| IMPERIA a răspuns:

Servus @gothyka! Poți suspenda contractul pentru o perioadă determinată sau, de ce nu, poți împuternici prin procură notarială pe cineva care să te reprezinte în noiembrie 2011 pentru rezilierea contractului cu RDS & RCS și care să predea ce mai ai tu de predat.
Cât despre gratuitatea de la începutul abonamentului timp de 3 luni, își pot spune în cunoștință de cauză ca dacă ai încheiat contractul pe 28 decembrie (luna gratuită este decembrie chiar dacă mai sunt 4 zile până la finele lunii)- am pățit-o, dar scrie în contract!
Mari succese și o zi cu zâmbet să ai!

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu au dreptul sa prelungeasca contractul, fara acordul tau.Platesti abonamentul pentru timpul ramas si decodor...ce ai mai primit. Daca refuza, mergi la protectia consumatorului, te vor ajuta cu siguranta.Eu i-am facut de au platit amenda de 5000 euro, pentru nerespectarea clauzelor contractului.Mult succes.