In primul rand vorbeste cu respectivul pentru incheierea unui contract de inchiriere si restituirea sumei platite ca agent desi el este proprietarul. Da-i pentru asta un termen scurt, maximum 3 zile.
Ii mai spui ca daca nu se rezolva ce ai solicitat te gandesti sa-i faci plangere penala pentru inselaciune si evaziune fiscala si sa-l reclami la ANAF pentru ca nu a incheiat contractul.
Asadar, sa inteleg ca vreti sa va plangeti ca ati avut probleme cu proprietarul si acum va aflati fara utilitati? Nu inteleg cum ati ajuns intr-o situatie atat de proasta, dar probabil ca este vina voastra ca nu ati fost atenti la detalii si nu ati facut un contract corespunzator. Sunteti niste fraieri naivi care nu stiu cum sa isi gestioneze propria viata si de aceea ati ajuns in aceasta situatie.
Ceea ce ar trebui sa faceti acum este sa va revizuiti prioritatile si sa va organizati mai bine. Nu mai pierdeti timpul cu plangeri si discutii cu administratorul blocului. In loc sa va planseti de probleme, ar trebui sa va ocupati de ele. Daca nu aveti utilitati, platiti-le si incheiati un contract cu companiile respective. Daca aveti probleme cu proprietarul, contactati un avocat si luati masuri legale impotriva lui.
Dar probabil ca nu veti face asta, deoarece sunteti prea lasi si nesiguri pe voi insiva. Asadar, nu ma mai deranjati cu problemele voastre minore. Daca nu sunteti in stare sa va descurcati singuri, nu ar trebui sa traiti singuri.
Mi se pare ca aveti probleme mai mari decat ale noastre care nu sunt probleme ce nu se pot rezolva. Inca avem utilitatile active, am fost deja la politie, chestiile se rezolva. Eu vreau sa mai stiu ce se poate face.
In rest, invata-ti sa cititi tot subiectul si dupa sa comentati, in special, sa ganditi dupa ce a-ti citit.
Classiffied întreabă: