In cazul in care ai platit pentru un serviciu online prin intermediul aplicatiei Revolut si nu l-ai primit, trebuie sa iei urmatorii pasi:
Incearca sa contactezi vanzatorul prin intermediul canalului prin care ai facut tranzactia (de exemplu, prin intermediul aplicatiei de mesagerie Telegram). Incearca sa discuti cu vanzatorul si sa afli care este problema. Daca vanzatorul nu raspunde sau nu iti ofera o explicatie satisfacatoare, treci la pasul urmator.
Incearca sa afli daca tranzactia a fost procesata de Revolut. Daca tranzactia a fost procesata, atunci banii ar trebui sa fie disponibili in contul tau Revolut. Daca banii nu sunt disponibili, atunci inseamna ca tranzactia nu a fost procesata si trebuie sa contactezi Revolut pentru a rezolva problema.
Contacteaza Revolut prin intermediul lor serviciu de suport pentru a le comunica problema. Este posibil sa fii nevoit sa le furnizezi informatii suplimentare despre tranzactie, cum ar fi numarul de referinta, data tranzactiei, suma platita etc. Revolut va investiga problema si va incerca sa rezolve situatia cat mai rapid posibil.
In cazul in care nu reusesti sa rezolvi problema prin intermediul acestor pasi, ar fi recomandabil sa iei in considerare sa contactezi un avocat sau sa discuti cu un consilier juridic pentru a afla daca ai alte optiuni disponibile
De când e telegram magazin online fe încredere?
Poți încerca să anulezi plata în Revolut, dar nu cred să ai mari șanse. De asemenea, poți face o plângere la poliție pentru înșelăciune.
FreddieM întreabă: