| Radu284 a întrebat:

Am primit un SMS de la Vodafone, ca au schimbat termenii si conditiile de utilizare a cartelei.

M-am uitat mai bine, si am zis: WTF?
Au o conditie noua, in care zic ca daca timp de 30 zile efectuezi mai mult de 500 minute de apeluri fata de apelurile primite, este considerata utilizare abuziva.

Adica, daca cineva am suna 10 minute pe zi, si eu sun 27 minute pe zi, sunt un super abuzator. Asta in conditiile in care eu am apeluri nelimitate, pe optiunea platita de mine...

Acestia sunt termenii noi: https://www.vodafone.ro/TCGcartela (paragraful 11.2)

Acesti termeni mi se par o mare bataie de joc. Adica, nelimitat inseamna 16 minute pe zi?

Ce agentie se ocupa cu abuzuri de genul acesta? In afara de protectia consumatorului, se mai poate face o sesizare undeva?

2 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Verifica, ce scrie exact in contractul semnat de tine cu furnizorul.
Conteaza doar cele cuprinse in contract si in anexele pe care le semneaza toate partile implicate dintr-un contract.
Orice modificare unilaterala se poate considera abuz, mai ales daca atinge interesele partii adverse.

| Radu284 explică (pentru Bula):

Nu am niciun contract cu ei, e prepaid.
Oricum, am rezolvat partial problema, m-am dus sa imi portez numarul al RDS, si mi-au dat o gramada de bonusuri ca sa raman la ei big grin