| Fantoma_1807 a întrebat:

daca am implinit 18 ani in luna iulie si sunt inca elev in clasa a 12, alocatia o iau pana la sfarsitul anului scolar sau pana la sfarsitul acestui an /?

Răspuns Câştigător
| Alecsx25 a răspuns:

Ba nu, nu este asa. Va trebui sa faci o cerere si cateva luni nu vei primi alocatia, iar dupa ce ai facut cererea si a ajuns unde trebuie vei primi in luna aceea toate alocatiile pe care le-ai pierdut si dupa pana la finalul anului vei primi normal.

9 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca ai implinit 18 ani alocatia se acorda numai pana la sfarsitul anului scolar.

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Alocaţia o primeşti până la sfârşitul clasei a 12-a!


Trebuie să CERI de la Secretariat o "Cerere pentru alocaţia de stat" ( http://cnaob.org/docs/burse2013/cerere_alocatie.pdf ).
Îţi trebuie şi o Copie după CI!


"Aceştia trebuie să completeze „Cererea pentru acordarea alocaţiei de stat pentru copii…" şi să o depună la secretariatul şcolii însoţită de copia actului de identitate (şi de extrasul de cont în cazul în care acesta optează pentru plata în cont bancar).
...
Totodată, plata alocaţiei va fi sistată pe perioada vacanţei de vară şi plata urmând să fie reluată din oficiu la începutul anului şcolar următor pe baza confirmării de către şcoală a continuării studiilor de către tânăr." - SURSA :
http://www.isj.dj.edu.ro/......odules.php

Actele respective le depui la Secretariatul liceului şi aceştia le vor depune mai departe.

Vezi şi actele de la linkul :
...odules.php


Toate cele bune.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Apuca-te de munca si de carte si nu mai intinde mana la pomana!
Banii aia care ii iei tu au fost luati de guvern de la pensionari si oameni care chiar au nevoie de ei si nu pentru a-si cumpara tigari si bautura!

| Fantoma_1807 explică (pentru anonim_4396):