| Feri5 a întrebat:

Astăzi am aflat că trebuie să existe o rată de 60% a cadrelor didactice vaccinate pentru a putea ține cursurile fizic. Noi, ca și școală, nu avem acea rată, ci una mai mică. De ce s-a impus această condiție?
Eu, când văd că alții de la mine din județ pleacă la școală, pentru simplul fapt că au un procent mare de profesori vaccinați, parcă mă simt discriminat. Nu credeți că, dacă unele școli continuă fizic, iar altele online, reprezintă aceasta o discriminare? Poate sunt și elevi buni la școlile cu rate mici de vaccinare, de ce nu li se permite accesul? Și de ce nu s-a păstrat soluția care era până acum, cea cu mersul la școală până la 6/mie? Credeți că dacă sunt vaccinați profesorii, tot nu se vor infecta? Asta înseamnă că nu vor intra clase în online? Se va continua așa la infinit?
Și sunt sigur că există profesori/elevi cu contraindicații medicale, cum să se vaccineze aceștia? Cum pot să-și recupereze orele pierdute în pandemie cu școala online copiii care încă mai speră s-o facă? De ce nu se organizează concursuri și olimpiade școlare? Sunt sigur că există câțiva copii buni, care de abia așteaptă să participe, dar iată că statul român nu le organizează. Ce se vor alege de acești copii? Unde să le fie salvarea lor?
Și nu era mai bine dacă în locul ratei de vaccinare se impunea condiția de rata de incidență + testarea în școli? Probabil s-ar limita cazurile, însă așa trebuie să așteptăm mult timp până să se vaccineze peste 60% dintre profesori, cel puțin noi, ca școală.

4 răspunsuri:
| BuLaNNNeL a răspuns:

Politică, politică, politică.

| Furnicuta000 a răspuns:

Cred ca ramane valabila regula ca daca apare un caz la tine in clasa intrati in online 2 sapt

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Nu! Trebuie sa fie 60% din toti membrii scolii (inclusiv elevii si personalul nedidactic). S-a impus asta pentru a fi o probibilitate mai mica de infectare si pentru ca la cei nevaccinati boala evolueaza in forme mai grave.

| Mosotti a răspuns: