| Mateaş_Ionuţ_Daniel_1992 a întrebat:

am o intrebare la care nu ii gasesc raspunsul nicaieri pe internet... Acum 2 luni ( 25 Octombrie) am avut un accident mergand intr-o dimineata la scoala. Eu nu imi aduc aminte ce s-a intamplat si am aflat totul de la martori. M-am trezit in spital cateva ore mai tarziu fiind diagnosticat cu Encefalo-mielita postinfectioasa ( un fel de infectie pe creier). Ideea e ca am stat in spital din 25 Octombrie pana in 15 Decembrie si nu am mai avut deloc legatura cu scoala. As vrea sa stiu cum se procedeaza ca sa nu pic semestrul? In 25 Octombrie aveam cate o nota la fiecare materie. Sunt clasa a XI-a si stiu ca trebuie sa imi dau tezele dar ce se intampla cu media si cu celelalte note? Scutire am pe toata perioada in care am lipsit si nici nu sunt un elev care sa aiba note mici sau multe absente nemotivate. As dori sa stiu cum se procedeaza in astfel de cazuri. Multumesc!

Răspuns Câştigător
| alessia5158 a răspuns:

In conformitate cu Art.128 si Art.129 din ROFUIP esti declarat" amanat pe semestrul I".
" Elevii declaraţi amânaţi pe semestrul I îşi încheie situaţia şcolară în
primele patru săptămâni de la revenirea la şcoală."(http://laurian.ro/......-2016.pdf)

3 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Mai ai timp pana la incheierea semestrului I. Roaga profesorii sa te asculte, pentru a avea, la fiecare materie, cel putin 2 note si precis ca acestia vor fi intelegatori.
Daca nu iti vor putea incheia media semestriala la vreo materie, din lipsa notelor, atunci vei fi amanat si vei sustine un examen in primele saptamani ale sem.II.

| Adry05 a răspuns:

Daca e scutire de la spital care atesta ca ai lipsit din motive medicale, cred ca e ok, dar va trebui in perioada asta ramasa din semestru sa te ocupi de luat note, teze, tot. O sa fie extrem de aglomerat dar nu cred ca e cazul sa te lase sau cevA.

| Violleta2022 a răspuns: