Daca ai platit si ti-au confirmat plata atunci nu mai poti fi deconectata legal si sigur n-o sa fii deconectata.
Acesta a fost raspunsul, cand le-am trimis prin email dovada de plata si mi-a fost receptionat email-ul :
Ca urmare a solicitarii dumneavoastra, inregistrata la CEZ Vanzare cu numarul, va comunicam faptul ca plata efectuata in valoare de 62 lei in data de 13.10. 2020, a fost descarcata in contul dumneavoastra pentru codul de client.
Soldul la data prezentei corespondente pentru codul de client este debitor (de achitat) in valoare de 9.24 lei.
In speranta ca am reusit sa raspundem solicitarii dumneavoastra, incheiem prin a va asigura de deplina noastra consideratie.
Si dupa ce am primit asta, la o zi, doua, am primit factura curenta de 9, 25.
Am platit-o si pe aceasta.
Este in regula, nu mai trebuie sa-ti faci probleme, totul este sa platesti la timp pe viitor.
Inseamna,ca nu voi mai fi deconectata?
Multumesc de ajutor!
Pentru a treia oara iti spun ca nu vei fi deconectata.
Ioandelasal a răspuns corect
din pacate, bun venit in RRRRominica (ROMInica adica, patria romilor) unde birocratia e o imbecilitate PESTE TOT
e posibil ca departamentul care se ocupa de, deconectari sa nu fi primit notificarile ca tu ai platit si sa te deconecteze oricum
vad ca deja ai dat funda cuiva care nu ti-a raspuns la obiect ci doar te-a incurajat, cu toate ca intrebarea ta suna ca ceva de genul "e posibil", raspunsul e EVIDENT este ca DA, E POSIBIL (si sper ca am dovedit mai sus)
chiar daca dupa aia poti sa le-o tragi cu procese penale pentru ABUZ si... mai ales (sper ca ai un avocat bun) oprirea serviciilor ESENTIALE (DA, ELECTRICITATEA ESTE ***ABSOLUT*** ESENTIALA)