| meseriasul88 a întrebat:

am si eu o nelamurire. M-a oprit politia astazi, eu am un autoturism inscris pe Italia si asigurarea e facuta in tara, itp tot este in regula. M-a tras pe dreapta si mi-a cerut actele, s-a uitat prin ele si a zis ca nu este in regula si trebuie sa-i dau placutele jos. Eu am incercat sa mai sun pe cineva si in timpul ala m-a chemat la masina la ei si a zis ca na iti pun asa de la 10 milioane iti punem 97 de lei. Eu sunt si incepator si m-am cam panicat un pic. Am vazut ca nu imi mai ia nr si imi pune doar 97 de lei am semnat si dupa ce am semnat imi spune ca na am pus amenda ca nu ai traversat corect prin intersectie si acolo nici macar nu era intersectie, eu doar ce plecam de pe loc ca am fost la mama mea si ei chiar acolo erau. Spuneti-mi va rog ce sa fac? deci ei au vazut ca sunt in regula ca daca nu eram scria in procesul verbal. bataie de joc politia romana sunt niste ratati

10 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca ai martori ai putea face plangere contraventionala si sa-i reclami la seful politiei rutiere.

| meseriasul88 explică (pentru Ioandelasal):

Eram singur nu am martori

| Ioandelasal a răspuns (pentru meseriasul88):

Atunci n-are nici un rost. Prin semnarea procesului verbal ai recunoscut fapta si nici macar n-ai facut obiectiuni, asa ca nu vei fi crezut, vor fi crezuti politistii.
P.S. Vezi ca daca stai si vei circula cu masina in Romania trebuie s-o inmatriculezi in 30 de zile.

| anonim_4396 a răspuns (pentru Ioandelasal):

SIncer, nu avea cred de cine sa faca misto/o mica spaga happy, never mind: pentru 100 ron amenda, iti zic eu nu-i deloc grav, daca aveai numerele alea de afara cum spui tu, ti-o fi gasit ei ceva in neregula pe la asigurare/masina, calmeaza-te daca era peste 200 ron poate mai ziceam dar asa

| Ioandelasal a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu mie trebuia sa-mi raspunzi, n-am pus eu intrebarea.

| anonim_4396 a răspuns (pentru Ioandelasal):