| mladi a întrebat:

Am trimis un laptor Lenovo i3 la garantie la depanero. Mi-au trimis inapoi un laptop Lenovo i5 (ok toate bune pana aici, au inlocuit produsul stricat cu unul bun).Ma suna peste 6-7 zile ca din greseala mi-au trimis un alt produs si ca trebuie sa il returnez (ok nici o problema pana aici) dar imi mai si spun ca produsul meu este ireparabil (adica costa 2009lei reparatia iar produsul nou costa 1400 laughing pe bune). Deci ei acum vor sa le trimit produsul bun i5 si sa primesc fericit produsul stricat i3 pentru ca cica in al meu stricaciunea a fost produsa de lichide ce au intrat prin tastatura. Eu nu am udat laptopul niciodata, da ce sa le zic. Si acum dupa ce mi-au sunat ca il repara ca au comandat piese si mi-au trimis i5, imi spun ca stai ca de fapt au expediat gresit.
Daca au expediat gresit si asta asa este (desi eu credeam ca au inlocuit cu un produs similar), poate ca si al meu a fost gresit expediat si s-a stricat la alt om acasa sau l-au udat chiar ei cu cafea sau ceva...
Ce parere aveti, ce se poate face?
Garantia expira luna viitoare.
Chiar raman pagubit aici?
Laptpul meu e 1400lei iar cel i5 e 2059. Deci chiar au dat din greseala ceva mai bun... ce e de facut?

2 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Cu laptopul I5 ai primit si certificatul de garantie inapoi? Daca da, verifica ce constatare si reparatii i-au facut, respectiv daca este a laptopului tau sau a I5 (eventual a unei a 3-a persoana).

Pe certificatul de garantie trebuie sa fie trecut data primirii si ceea a returnarii cu care s-a primit si s-a predat produsul pentru reparatie.
De asemenea, trebuie sa fie trecuta constatarea si lista componentelor schimbate, numele tehnicianului.

Daca ei au constatat ca "a intrat lichid" in laptop-ul tau, atunci trebuia IMEDIAT sa te contacteze si sa-ti comunice ca numai este valabila garantia. In asemenea caz se poate cere si o a douaparere (ca la medic) care sa constate de asemenea "lichidul curs", precum si natura si originea acestuia.
Cand se face o constatare primara (urma lichidului se poate constata in cateva minute), acesta trebuie sa fie documentat foto /video si scriptic, foarte clar si indubitabil!
Iar constatareatrebuie sa fie in concordanta cu descrierea problemei descrisa de tine, pentru care ai trimis aparatul la reparat.

Daca sunt inadvertente fata de cele de mai sus, poti apela la vanzator, respectiv chiar si la Protectia Consumatorului.

Răspuns utilizator avertizat