Bună.
Completează ori în certificatul de garanție ori îți oferă un act/proces verbal doveditor de reparație.
Pa, pa.
Produsul este la tine sau la magazin? te-ai folosit de el? l-ai achitat si nu l-ai achitat? nu inteleg. daca l-ai achitat si este la ei,trebuie sa-ti dea unul functionabil,daca l-ai luat si nu functioneaza,te duci la magazin sa ti-l schimbe,daca nu, te duci la OPC,daca s-a stricat dupa ce l-ai folosit,un anumit timp,si s-a stricat, si este in garantie, il duci la unitatea care asigura service-ul garantiei.bafta!
Bună,
Când predai un produs la magazin pentru garanţie se face un proces verbal în două exemplare (unul pentru tine şi unul pentru firmă).
Ţi se dă termenul în care trebuie să mergi înapoi şi îţi spune că trebuie să ai acel procews verbal la tine.
Nu uita ca atunci când mergi să laşi produsul, trebuie să fie în amablajul original.
O zi plăcută