| Popa_Cristian_2000_rHpO a întrebat:

Buna! Am urmatoarea problema! De la inceputul lunii ianuarie am comandat un produs de pe un site din Romania unul de mare renume din domeniul comsetica si asamd. In politica lor scrie ca ei livreaza produsul in 24 de ore, ca sa vezi ca si au mutat depozitul in Bucuresti si ca au avut ceva probleme in saptamana aceea, am inteles zic ok, trece inca o saptamana si nimc, dupa care apar reduceri pe site si produsul pe care eu l-am comandat era si el, si cum tot vorbisem cu dumnealor am ajuns sa ne intelegem ca sa redepun comanda ca nu stie cum sa procedeze altfel cu prima mea comanda pe care cica s-a pierdut, si de atunci tot astept comanda si cu o nerusiniare si o nesimtire pe ei ma tot amana cu n motive tehnice si asamd. Cum as putea sa-i mustrez? Sau cum ar trebui sa procedez?

4 răspunsuri:
| dullcat a răspuns:

Buna.Iti sugerez sa lasi recenzie negativa, ca sa afle si altii, daca ai optiunea, deoarece daca aveau bunavointa gaseau o cale de rezolvare.Cand se intampla asa, ei iti spun in mod indirect,, Avem foarte multi clienti si nu prea ne pasa de unul nemultumit''.De curiozitate, despre ce site e vorba?

| ValentinMihai78 a răspuns:

Reclamație la Protecția consumatorului, cel mai bine, dacă spuneți că este un site real, nu unul fantomă!

| Violleta2022 a răspuns:

Faci reclamație la Protecția Consumatorului!

suntserios
| suntserios a răspuns:

Le dai un ultimatum, daca nu reclamatie la opc