APROPO, uita-sem
Acte necesare:
• Actul de identitate în care urmează a se înscrie menţiunea de stabilire a reşedinţei;
• Documentul cu care se face dovada adresei de reşedinţă, original şi fotocopie
NOTĂ: Pentru înscrierea reşedinţei solicitantul va complete cererea pe care o va depune împreună cu actul său de identitate şi cu unul dintre documentele care fac dovada adresei de reşedinţă:
1. Acte încheiate în condiţii de validitate, prevăzute de legislaţia română în vigoare, privind titlul locativ.
2. Declaraţia scrisă a găzduitorului, persoană fizică sau juridică, de primire în spaţiu, însoţită de unul dintre documentele prevăzute la punctul 1.
3. Documentul eliberat de primării, din care să rezulte că solicitantul sau, după caz, găzduitorul acestuia figurează înscris în Registrul agricol (pentru locuitorii de la sate).
Notă:
4. În situaţia în care găzduitorul nu se poate prezenta la S.P.C.L.E.P., declaraţia de primire în spaţiu poate fi consemnată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate ori în faţa poliţistului de ordine publică din cadrul unităţii de poliţie pe a cărei rază teritorială este situat imobilul.
Nu uita sa iei propietarul casei cu tine, cel care te ia in spatiul lui, avand nevoie totodata de actul de propietate al locuintei in original si buletinul lui.
Tu trebuie sa ai buletinul vechi, certificatul de nastere in original si copie xeroxata, o chitanta de 7 lei, platita la Fisc pentru noul buletin si completezi la ghiseu o cerere tip, atat tu, cat si propietarul casei care te ia in spatiu.
"Termenul efectiv de eliberare a cărţilor de identitate este de 5 – 7 zile lucrătoare, dacă nu sunt necesare verificări suplimentare."
sursa:
https://playtech.ro/......taxa-32760
Deci, pana0n 15 zile nu se face nici-un fel de act, de flotant, dupa 15 zile pana-ntr-un an (perioada care vrei sa stai), se face flotant cu luare in spatiu.....ATENTIE ...Nu se schimba actul de identitate, ramane cel vechi, si nu se mai platesc nici taxe la preluarea in spatiu, deci nu-ti face griji.
APROPO, uita-sem
Acte necesare:
• Actul de identitate în care urmează a se înscrie menţiunea de stabilire a reşedinţei;
• Documentul cu care se face dovada adresei de reşedinţă, original şi fotocopie
NOTĂ: Pentru înscrierea reşedinţei solicitantul va complete cererea pe care o va depune împreună cu actul său de identitate şi cu unul dintre documentele care fac dovada adresei de reşedinţă:
1. Acte încheiate în condiţii de validitate, prevăzute de legislaţia română în vigoare, privind titlul locativ.
2. Declaraţia scrisă a găzduitorului, persoană fizică sau juridică, de primire în spaţiu, însoţită de unul dintre documentele prevăzute la punctul 1.
3. Documentul eliberat de primării, din care să rezulte că solicitantul sau, după caz, găzduitorul acestuia figurează înscris în Registrul agricol (pentru locuitorii de la sate).
Notă:
4. În situaţia în care găzduitorul nu se poate prezenta la S.P.C.L.E.P., declaraţia de primire în spaţiu poate fi consemnată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate ori în faţa poliţistului de ordine publică din cadrul unităţii de poliţie pe a cărei rază teritorială este situat imobilul.