In primul rand ar fi bine ca toti clientii sa faceti o reclamatie scrisa la firma de internet si sa solicitati rezolvarea intr-o anumita perioada, de cca 10-20 de zile.
Abia apoi, daca nu se rezolva, puteti face toti reclamatie la protectia consumatorului.
Ai voie să renunți la abonament/contract mai înainte de expirarea acestuia dacă problemele firmei de internet persistă mai multe zile la rând sau se manifestă prea des. Și problema îți poate fi explicată și rezolvată de către protecția consumatorului. Ai dreptul să contactezi această autoritate, și sigur va rezolva problema.
Întrebarea este: vei găsi o altă firmă de internet (provider) care să-și ofere serviciile în zona respectivă?
Cunosc de la Digi că echipamentul lor rural este cu mult diferit de cel de la oraș. La oraș este mai simplu; dar la casă au nevoie de un echipament mai complex. Și un echipament mai complex înseamnă și mai multe probleme.
În ce privește plângerea, repet: poți să o faci fără probleme. Și aceasta se face doar prin telefon sau email: https://anpc.ro/articol/575/date-contact
E vorba de traficul de internet și ce tip de abonament aveți. De asemenea, există o avertizare privind consumul de date.
Înainte de a face orice reclamație, citiți cu atenție, tot contractul, ce trafic aveți contractat, clauzele.
Apoi, mergeți la ghișeu și cereți eventualele modificări ale contractului.
Salut, esti sigur ca reteaua ta de acasa este 100% fara probleme? Daca pui cablul de la provider direct in sistemul tau ce viteza ai? Ce viteza ai pe contract?