Nu este corect sa-l platesti tu, daca nu tu l-ai stricat.
Vinovat este clientul care l-a stricat si acesta trebuie sa plateasca reparatia sau contravaloarea acestuia, daca nu se poate repara.
Spune-i omului respectiv sa se inteleaga cu sefa cum ar trebui sa procedeze. Daca nu o face se poate chiar sa i se faca plangere penala pentru distrugere sau sa fie dat in judecata pe cale civila si va cheltui mai mult.
Nu vad niciun motiv pentru care tu ai putea fi tras la raspundere in vreun fel.
Evident ca nu stim despre ce aparat este vorba si nici cine l-a stricat si in ce mod.
Dar nu tu te faci vinovat de asta.
Sefa ta sa-si vada de treaba, si ea poate primi o plangere la autoritati daca-si incalca atributiile.
Sa ceara bani de la cine se face vinovat si cam atat.
Nu este corect.Cand ai o afacere iti asumi astfel de intamplari si rezolvi din banii de profit, nu-i silesti pe angajati sa plateasca.
Nu este corect, dar sefa ta vrea sa te intimideze si sa platesti oalele sparte de altii.