| gheorghe69919 a întrebat:

Buna, mi sa reţinut permisul pentru 120 de zile in data de 2 februarie 2025. pentru viteza. mi s-o da şi amenda de 4100 de lei, din care am plătit 911 find jumate care o poți plăti in 15 zile.

întrebarea mea e, după ce expira suspendarea de 120 de zile. ma ce trebuie sa fac sa mi dea permisu înapoi? mi s-a zis ca după ce expira suspendarea trebuie sa dau un test ca să îmi dea permisu înapoi, da mi se pare absurd. ( nu zic de testul care se da ca să se scurteze zilele de pedeapsa ). deci după ce au expirat cele 120 de zile, ma duc la politie și mi se da permisul inapoi sau trebuie sa dau ceva test? sunt începător deci va rog nu ma atacațihappy

9 răspunsuri:
| johnnny123 a răspuns:

"sunt începător deci va rog nu ma atacați"

Și dacă mai ești și începător de ce conduci ca nebunul? Dacă ți s-a suspendat carnetul pentru 120 de zile înseamnă că ai depășit viteza maximă legală cu peste 50km/h. Adică ești un pericol public.

| gheorghe69919 explică (pentru johnnny123):

Auzi mai prietene. am întrebat ceva. și dacă nu poți sa dai o mana de ajutor, mai bine du-te și vezi de treaba tawinking

| johnnny123 a răspuns (pentru gheorghe69919):

Prietene, tu nu meriți absolut nicio mână de ajutor. Ești un inconștient care umblă pe șosele punând viețile oamenilor în pericol. Într-o lume ideală nu ai mai avea permis niciodată.

| gheorghe69919 explică (pentru johnnny123):

Ești bun domnule. du-te si viseaza mai departe despre lumea ta ideala

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Sunt contraventii pentru care este obligatoriu sa sustii testul de 15 intrebari, daca nu-l sustii sau nu reusesti se prelungeste perioada de suspendare a dreptului de a conduce cu inca 30 de zile.
Probabil ai fost sanctionat conform art.102, alin.(4) din OUG 195/2002, rep. in 2006, cu md. si compl. ulterioare si in acest caz testul este obligatoriu.

| gheorghe69919 explică (pentru Ioandelasal):