| AndreiZz a întrebat:

Apelez cu o rugaminte,pentru a-mi acorda un sfat. In urma cu cateva luni, am incheiat un contract cu UPC pe o perioada de 24 de luni. Au trecut 6 luni, sunt total nemultumit de servicii internetul este foarte prost,si as dori o reziliere de contract, in urma cu cateva zile tocmai am facut o reclamatie dupa ce am ramas fara internet timp de 7 ore si mi s-a dat o explicatie penibila. Ce as putea face, cum as putea proceda? Tin sa precizez ca nu voi mai ramane la domiciliul unde am semnat ca voi beneficia de serviciile lor. Astept un raspuns, multumesc frumos!

3 răspunsuri:
| MedionTcO a răspuns:

Imi poti spune explicatia lor, scuza-ma de intrebare. Daca nu te lasa sa revizui abonamentul operatorul va incerca sa recupereze datoria de la tine, apelandu-te mai mereu sa te intrebe cand platesti, mai apoi contul tau va fi alocat unei agentii de recuperare debite, a carei consultanti te vor stresa la propiu pana cand mergi sa achiti, apoi te vei trezit cu scrisori de "amenintare" ca vei fi dat in judecata pentru recuperarea debitelor.

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Solicita, in scris, rezilierea contractului, atat pentru motive privind proasta calitate a serviciilor, cat si pentru motivul ca-ti schimbi domiciliul.
Cererea o faci in doua exemplare si le trimiti un exemplar recomandat cu confirmare de primire.

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

În general, dacă doreşti rezilierea Contractului ÎNAINTE de expirarea termenului MINIM ( Contract pe minim 2 ani ), atunci TREBUIE să PLĂTEŞTI contravaloarea abonamentului pe lunile rămase = "taxă de reziliere anticipată"!

Citeşte cu ATENŢIE Contractul semnat, în special secţiunea privind rezilierea!

Pe site-ul oficial sunt detalii vagi :
"Anexa 1 - Condiţii Generale ale Contractului :
...
Art. 2. DURATA SI ÎNCETAREA CONTRACTULUI.
...
În cazul încheierii contractului pe perioadă nedeterminată, oricare Parte
poate denunţa unilateral Contractul, în scris sau telefonic (după
confirmarea identităţii Clientului), cu un preaviz de 30 de zile si dacă
Clientul si-a îndeplinit la zi toate obligaţiile asumate prin Contract,
incluzând dar fără a se limita la plata Serviciilor de care beneficiază.
Termenul de 30 de zile începe să curgă fie din momentul înregistrării la
UPC a notificării scrise de denunţare a Contractului sau din momentul
confirmării de către Client a primirii notificării scrise de denunţare
unilaterală a Contractului, transmisă de către UPC. După cele 30 de zile de
la primirea notificării în formă scrisă, Contractul încetează de drept, fără
intervenţia instanţei de judecată si fără efectuarea unei alte formalităţi.
Încetarea Contractului nu are efecte asupra obligaţiilor devenite anterior
scadente între Părţi.

Art. 3. TARIFE SI CONDIŢII DE PLATĂ:
...
3.8. Tariful de încetare a Contractului înainte de termen, în cuantumul prevăzut în Actul adiţional cuprinzând condiţii speciale, promoţii/ campanii, diferit în funcţie de promoţie/ campanie, va fi achitat de către Părţi în condiţiile prevăzute la Art. 4, alin. 4.9., respectiv, Art. 5, alin. 5.7." - SURSA = Anexa 1 - Conditii Generale UPC de la linkul oficial :
www.upc.ro/content/dam/www-upc-ro/zip/contract-upc.zip

Preferabil ca Cererea de renunţare la abonament prin denunţare unilaterală să o transmiţi în SCRIS, prin Poştă ( scrisoare recomandată cu Confirmare de primire )!

Asta pentru a putea demonstra respectarea termenului de preaviz de 30 de zile ( care se scurg de la data la care au primit Cererea ta, dată menţionată pe Confirmarea de primire care se întoarce la tine )!

Astfel că, la cel puţin 30 de zile după acea dată, va înceta Contractul DACĂ plăteşti contravaloarea pe lunile rămase!


Toate cele bune.