Nu exista o prevedere expresa in acest sens, daca este legal sau ilegal, dar unii functionari practica aceasta.
Poti sa-i intrebi, eventual sa faci o sesizare/cerere scrisa, in baza legii contenciosului administrativ si sunt obligati sa-ti raspunda.
Bună!
NU aţi precizat dacă aţi făcut o Cerere VERBALĂ sau aţi depus-o în scris; dar, cred că este vorba de prima variantă, care a fost "refuzată" tot verbal ( deci, NU aveţi cum să demonstraţi că vi s-a încălcat dreptul de a primi acel Certificat )!
Aveţi nevoie de un "Certificat de atestare fiscala"!
Dacă nu aţi plătit DELOC taxe & impozite pentru acel teren, atunci NU există "rol fiscal" aferent şi NU vi se poate elibera Certificatul până nu se deschide un rol fiscal şi până nu achitaţi taxele aferente :(
Vezi detalii la linkul :
http://cadastru.info/certificat-fiscal/
Vă recomand să formulaţi o Cerere SCRISĂ ( în dublu exemplar ) pe care o depuneţi personal la Registratura Primăriei : un exemplar rămâne la ei şi pe exemplarul dvs. solicitaţi să vi se treacă nr de înregistrare şi să pună ştampila Primăriei;)
În acest fel, dânşii au la dispoziţie 48 de ore ( lucrătoare ) să soluţioneze ( legal ) Cererea dvs.; iar în cazul în care vă refuză, au obligaţia de a motiva legal refuzul!
Vezi alte detalii la linkul :
http://www.avocatnet.ro/......astru.html
Toate cele bune.
Multumesc foarte mult pentru timpul acordat!
Cu plăcere
O zi frumoasă.
Cat se poate de legal si normal. Prima data iti achiti darile si abia dupa aceea poti avea pretentii la eliberat acte.
Pe baza carei legi?
FreddieM întreabă: