| mellisa_1721 a întrebat:

Buna seara tuturor.La angajare mi s-a dat să semnez o demisie in alb.Eu vreau sa îmi iau concediu medical, intrebarea mea este se poate folosi angajatorul de acea demisie in alb? Mă gândesc că nu poate din moment ce sunt in concediu medical, practic nu as crede decât dacă as fi in continuare la lucru

Răspuns Câştigător
| bookofknowledge a răspuns:

O poate folosii la ce vrea el, si sa spuna ca tu ti ai dat demisia, Daca doar vrea sa scape de angajati, ca sa te puna la lucru, teoretic, nu mai ai chestia ca te duci la tribunal si il dai in judecata ca nu ti a dat zile libere sau altceva, ca el o sa zica ca ti ai dat demisia(cu semnatura ta). Daca patronul face asa ceva, fie nu semnezi si il dai in judecata daca te da afara asa fara motiv, fie nu te duci sa lucrezi acolo.
Si nu trebuie sa dovedeasca ca ai semnat atunci ei o sa zica ai semnat in o anumita zi, si o sa ia semnatura ta ca dovada. Tu ti ai luat concediu si poate vezi ca esti deja concediata, ei pot sa spuna ca ultima zi in care ai venit a fost ziua in care ti ai dat demisia. Deci intrebarea este cum poti dovedii ca nu ti ai dat demisia in alte zile. Si pentru ca nu poti, te astepti la ce e mai rau.
Eu desi inca nu lucrez, stiu putin despre aceaste probleme. Si prima regula, este sa citesti drepturile tale, nu sa sari inainte doar sa ai unde sa te angajezi.

12 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Demisia see poate scrie si pe paul de spital, daca esti lucid si poti folosi mana.
Doar in cazuri extraordinare ti se poate cere o asemenea "demisie in alb" la angajare, de regula daca ai o sarcina de serviciu care presupune clauze extrem de importante (realizarea unui obiectiv la termen deja stabilit inaintea semnarii, criterii stricte de respectat la locul de munca etc.).
In restul cazurilor de abateri se desface contractul dupa constatarea abaterii.

| mellisa_1721 explică (pentru Bula):