Citeste-ti atent tot contractul!
Daca NU ai primit "telefon gratis" sau alta aparatura de la ei, ci DOAR servicii, atunci practic nu ai nici o obligatie care sa le pagubeasca si puti denunta contractul FARA ca ei sa poata avea pretentii de orice natura.
In acest caz ei SIGUR nu au semnat cu tine un contract in urma caruia sa ramana pagubiti, doar vor avea profit mai mic in urma ta, daca denunti contractul, deci nu au dreptul la nici o "despagubire".
Altfel este situatia daca ai primit langa abonament vreun telefon, tableta, calculator, TV etc, pretul caruia platesti in rate incluse in abonament.
In acest caz trebuie sa astepti terminarea ratelor, adica al perioadei cuprinse in contract.
Din cate stiu eu, numai la comenzile online pentru PRODUSE ai 14 zile lucratoare, atlfel esti pur si simplu la mana vanzatorului, daca are in politica "razgandire" bine, daca nu, c'ya
chiar mor de curiozitate pentru ca un Orange helper pe aici (astia se cred Santa cu helper-ii lui) si chiar vreau sa vad ce o sa zica, SI DACA O SA ZICA CEVA, ca toate firmele de genul asta fac urticarie cand pierd un client, nu o sa uit niciodata cand RomteleGaura au chinuit-o pe maica-mea cu telefoane pentru ca era o femeie in varsta si cu bun simt si nu le-a putut spune NU, si hai sictir pentru spam, cand a vrut sa scape de telefonul fix care costa de 3 ori mai mult decat un abonament mobil, ca cica, ca aveau oferta gratis, si plateai doar ce telefoane dadeai, DAR DE CE NU AU VENIT CU ASTA INAINTE, NU CAND AM DECIS CA NU MAI MERITA BANII ARUNCATI DEGEABA (URASC JAVRELE CA ASTIA)
deci, mr OrangeHelper, abia asteptam sa ne "luminezi"!
Salut,
Ne poti trimite numarul tau de telefon in mesaj privat, pentru a verifica si noi situatia ta?
O zi buna,
Orange helper
Ai dreptul legal de a renunta, rezilia conform legilor in vigoare la orice nebunie in termen de 14 zile calendaristice fara un motiv intemeiat, citeste cu atentie contractul de servicii