| gabrielaichim2893 a întrebat:

Buna seara! Vreau sa depun dosarul de bursa sociala la facultate, dar am o mica nelamurire. S-a schimbat legea, venitul pe membru trebuie sa se calculeze pe ultimele 12 luni (octombrie 2022-septembrie 2023), iar eu am avut un loc de munca de unde am demisionat in anul 2022 in mai, ultima declaratie la ANAF fiind in luna iulie 2022. Cand calculez venitul, trebuie sa tin cont si de acea declaratie, o iau in calcul? Doamna care se ocupa de dosare mi-a spus ca da, pentru ca in aplicatia care ofera acces universitatilor apare si se ia acel venit impartit la 12, dar acel venit nu intra in cele 12 luni mentionate in lege (lunile dinaintea inceperii unui an universitar)

1 răspuns:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca n-ai mai lucrat din mai 2022 nu mai trebuie sa mentionezi venitul obtinut inainte, trebuie mentionat doar cel din intervalul octombrie 2022 - septembrie 2023.
Conform art.10, alin.(9), lit.c) din Criteriile generale de acordare a burselor și a altor forme de sprijin financiar de la bugetul de stat pentru studenții și cursanții, din învățământul superior de stat, învățământ cu frecvență, aprobate prin Ordinul ME nr. 6463/2023, citez:
  "(9) Beneficiarii burselor sociale pot fi:
  c) studenţii a căror familie nu a realizat în cele 12 luni înainte de începerea semestrului/anului universitar un venit lunar net mediu per membru de familie mai mare decât salariul de bază minim net pe economie."
Spune-i functionarei sa citeasca aceste prevederi si se va lamuri.